Mea culpa, mea maxima culpa

Inlägg #1: Postat: 2003-05-15 13:56:00
Fredrik R
Ståhlberg! Jag tyckte det var uppfriskande och starkt av dig att sticka ut näbben å käfta till lite*S*
Självklart! Själv satt jag och spånade på ett motdrag, men din artikel sedan igår hittar jag inte,
Och inte skakade jag på huvudet över din förundran, om man inte reagerar , vare sig starkt eller ljumt,
-tar man aldrig det där klivet framöver; inte fan har du torskat på något, även om vissa inte höll med i allt som du skrev.
Inlägg #2: Postat: 2003-05-15 14:20:00
mikael v
hatten av för dig ståhlberg. du reagerade, blev förbannad, gav kritik UNDER DITT EGET NAMN! till skillnad från andra som gömmer sig bakom alias i kommenterarforumen så fort de ska ge negativ kritik. som sagt, hatten av!
Inlägg #3: Postat: 2003-05-15 14:22:00
lasse wallden
Kyreusmycket tydlig! I sakfrågan säger han ju på flera ställen att rel friheten INTE skall kränka annan lagstiftning. Att alla religioner skall mötas rättvist. Läs hans inlägg en gång till nu när du lugnat ner dig.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-15 14:42:00
tobias
Ditt fel Ståhlberg, ditt fel också, om du inte förstår. Du kan väl inte klandra andra 100 för din bristande lyhördhet? Eller rent av okunskap. Var har du ödmjukheten??
Inlägg #5: Postat: 2003-05-15 14:56:00
Marre
Jag ler. I like you. Du lever. Men du verkar lite mycket fokuserad på en annan person för att det ska vara bra för din hälsa. Du gillar verkligen inte dig själv. Spegling och projicering handlar det om.
Inlägg #6: Postat: 2003-05-15 16:05:00
Erik Lindgren
Hörrö din förpestade lussekatt, först snackar du om att man skall våga göra bort sig, men sedan tar du bort texten som du gjort bort dig i. Vadå "våga göra bort sig"?
Laddar...