Islam borde se tusen år tillbaka

Inlägg #1: Postat: 2003-05-12 01:27:00
Kristofer Martinsson
Därmed antar jag att din bakgrund är betydelsefull för dina preferenser. Att du själv är från Slovenien gör mig konfunderad över att du inte har påverkats mer av att landets kulturella liv förtrycktes av serberna och Milosevic. Bland annat ville ju M., under mitten av 80-talet, införa en läroplan i skolan som saknade slovenska författare.
Inlägg #2: Postat: 2003-05-12 01:35:00
Kristofer Martinsson
Den slovenska ungdomstidningen Mladina kritiserade detta och ställdes pga sin kritik av även den serbiskdominerade jugoslaviska armén inför rätta i en serbisk militärrättegång 1988. Av vad jag vet, började slovenerna härefter på allvar att eftersöka självständighet, vilket ledde till 10-dagars kriget och slovensk självständighet genom Broni-avtalet som konsekvens.
Inlägg #3: Postat: 2003-05-12 01:42:00
Kristofer Martinsson
Med detta ifrågasätter jag starkt hur du, som borde vara väl medveten om att även kristna i modern tid har kommit att förtrycka, har använt sig av samma metoder som en del förespråkare av islam gör!
Inlägg #4: Postat: 2003-05-12 01:56:00
Kristofer Martinsson
För att förtydliga mig: Jag ifrågasätter helt enkelt hur du generellt kan peka ut islam som ODUGLIGT som styrelseskick?Det handlar inte om religionen utan vilka som utövar den! Detta speciellt när du själv vet vad serberna försökte göra mot slovenerna, kroaterna och muslimerna.
Inlägg #5: Postat: 2003-05-14 08:41:00
sibäl
jag håller perfekt med dig Kristofer att det handlar inte om religionen utan vilka som utöver de
Inlägg #6: Postat: 2003-05-24 02:15:00
samir
Du vekar vara en mycket bra och kunnig människa Kristoffer fast du inte är muslim :. Dina inlägg har varit mkt bra. Jag blir glad när jag läser åsikterna från en person som dig. /en muslim
Laddar...