Islam borde se tusen år tillbaka

Inlägg #1: Postat: 2003-05-12 10:41:00
Mr Blå
Naida!
Du skriver "Framförallt för att det är så många som inte känner till vad Islam står för"

Med risk för att utmålas, av vissa andra i detta forum, som inkompetent, idiot, judevante och annat fint vore det intressant att få höra, från dig, vad Islam verkligen står för. Intressant vore oxå att få höra på vilka punkter Islam skiljer resp inte skiljer sig från Kristendomen.
Inlägg #2: Postat: 2003-05-14 09:32:00
Tvål
Hej Mr Blå, din "smarta" jävel. Det finns inga genvägar i livet egentligen. Vill du och massa andra likasinnade VERKLIGEN veta vad Islam är får ni ta reda pådet själva, det är hela grunden i Islam, att den går rakt till varje person och alla ska med användbar hjärna, obs med hjärna kunna förstå den utan mullor mm.
Inlägg #3: Postat: 2003-05-14 09:35:00
Tvål
Om ni verkligen vill ta reda på något, sanningen i något så gör ni det. Men det roliga med er är att se rädslan i att ens försöka er på något som Islam, ni är för svaga för att ens läsa något om den. Jag är muslim, har läst den nuvarande Bibeln och självklart har jag studerat andra stora religioner, stor hjälp trots att jag bara är 20.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-24 02:11:00
samir
Om du Mr Blå pa allvar vill veta vad Islam står för så kontakta gärna mig via min mejl så ska jag hjälpa dig så gott jag bara kan.
Laddar...