|
Inlägg #1: Postat: 2003-05-03 07:26:00
|
|
flemens |
Men jag håller med om att det är märkligt att organisatörerna inte lägger ner mer kraft på att se till att det inte urartar, det är ingen större svårighet att isolera fascisterna i protesttåg, vare sig det gäller RTS eller attacs - om den genuina viljan finns i gruppen, hittills har den viljan inte visat sig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-03 10:45:00
|
|
B |
www.motkraft.net
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-03 15:15:00
|
|
flemens |
Jo, jag har kollat där, å nu kommer jag inte in där men det var "Gatans Parlament" som anordnade RTS och deras hemsida, eller vad man ska kalla det hade bara en kort pressrelease om händelsen och där stod ingenting om att klottra och förstöra. Motkraft är väl bara en samlingsplats för en massa vänsterorganisationer?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-03 20:47:00
|
|
Charlie Golf |
Varför startar vi inte "Reclaim the web" för att rensa bort skitstövlarna från nätet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-04 04:46:00
|
|
Pia |
Har för mig att någon sa att det stod i en gästbok skrivet av en av deras besökare...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-05-04 06:41:00
|
|
flemens |
Ja, man hänvisar till det i expressen och aftonbladet också, och sin vana trogen så förväntar dom sig att man ska tro det bara för att det står där :/ Den om kvinnan som "blev nersprungen av demonstranter" visade ju sig vara en anka, så varför skulle man tro på att det står nåt om klotter på nån hittills ihopfantiserad hemsida?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-05-04 16:59:00
|
|
flemens |
Ja, då har man hittat länken som jag tror man tagit citatet, eller andemeningen iaf: Länk: se.indymedia.org
Om Indymedia bekräftar den också, så måste man ju tro på det, och man kan bara tyvärr konstatera att den friska tanken med RTS håller på och dör idemässigt.
|
| |