Feminist - egoist!

Inlägg #1: Postat: 2003-04-29 23:19:00
Björn
Alltså...definitionen av ordet hora är en person kvinna eller man som säljer sexuella tjänster, och ingenting annat. Tex har Alexander Bard förkunnat att "jag har jobbat som hora, och det trivdes jag jättebra med". Ordet hora ligger det alltså ingen värdering i sig i, det bara beskriver vad någon gör för att tjäna pengar. Vad du själv sedan tycker om fenomenet ptostitution är en annan sak, men om pengar inte är inblandat är det ju per definition inte det det handlar om.
Inlägg #2: Postat: 2003-04-30 00:15:00
Könsrollsmannen!
Björn: Nu tycker jag du är löjlig och märker ord, du förstår vad jag menar eller hur? Lika väl precis som alla de andra människor som kallar kvinnor för horor då de inte är prostituerade. Det är alltså inte bara du som besitter den kunskapen..
dumpropp... dum propp?
Inlägg #3: Postat: 2003-04-30 00:20:00
Könsrollsmannen!
För att klargöra lite för er övriga som inte hajjade; när några av mina tjejkompisar kallar en kille för lite bögig så menar dem inte per definition att hans sexuella läggning är sådan att han attraheras av killar... såjå.
Inlägg #4: Postat: 2003-04-30 01:36:00
könsrollskvinnan
Och när några av dina tjejkompisar kallar en kille för bög så menar dem det i positiv bemärkelse?
Och när några av dina tjejkompisar kallar en annan tjej för hora vad menar dem?
Lägg av!
Inlägg #5: Postat: 2003-04-30 14:14:00
Könsrollsmannen!
positiv och positiv, det är ett utlåtande precis som en människa från östermalm blir kallad snobb -det klangar inte heller fint..
Inlägg #6: Postat: 2003-04-30 14:14:00
Könsrollsmannen!
och kom ihåg d var tillspetsat.
Inlägg #7: Postat: 2003-04-30 16:38:00
könsrollskvinnan
Tillspetsade kommentarer bara förtjänar tillspetsade svar tillbaka. Och varför måste det vara tillspetsat förresten? Sånt säger mer om dig själv än om Liselottes artikel.
Laddar...