Faktaspäckat om smutsiga bykar

Inlägg #1: Postat: 2003-04-29 15:40:00
flemens
Och man förtränger effektivt alla "fördomar" om att domstolar och dess juryn skulle kunna vara mer benägna at döma svarta till dödsstraff, eftersom man ju "vet" att svarta har större benägenhet att mörda folk runt omkring sig, jag menar statistiken som FM tar fram Bevisar" ju att det är så.
Inlägg #2: Postat: 2003-04-29 15:45:00
flemens
OK, det var visst inte Horowitz som skrivit den artikeln, men iom att den är på hans site, så kan man om man läst hans åsikter tidigare förstå att han ställer sig bakom slutsatserna iaf.
Inlägg #3: Postat: 2003-04-29 15:50:00
flemens
Shit...glöm allt jag skrev ovan, jag gjorde misstaget att inte ta reda på fakta först utan reagerade med ryggmärgen...ber om ursäkt och lovar härmed att inte yttra mig förrän jag vet vad jag pratar om.
Inlägg #4: Postat: 2003-04-29 16:46:00
Michael Ståhlberg
Ville bara anlägga lite moteld mot den vanliga de-svarta-är-så-förtryckta-i-USA-propagandan. Och
uppmärksamma de ärade Sourze-
läsarna på andra, mindre omtalade
. . . tja, fakta. I folkbildningens tjänst,

Michael Ståhlberg
Inlägg #5: Postat: 2003-04-29 17:21:00
flemens
Tackar för den _milda_ sparken i röven ;
Inlägg #6: Postat: 2003-04-29 18:47:00
Michael Ståhlberg
Tja, min far använde exakt ordet "mild" en gång för att beskriva hur jag var som barn. Vad nu det
bevisar om hans känsla för ordens valörer ;- Jag tror "svarta får" hade
varit mer lämpligt. Och eftersom du har koll på Horowitz & C:O, så är jag
framgent alltid intresserad av dina
initierade kommentarer.
Inlägg #7: Postat: 2003-04-29 19:16:00
flemens
Jorå, horowitz har en massa intressanta kommentarer om den högljudda "vänstermaffian" och dess konspirationer, dit jag per definiton då tydligen måste tillhöra eftersom jag inte håller med honom om hans syn på världen, det räkte med att se länken till frontpagemag för att det skulle bli en ryggmärgsreflex ;
Inlägg #8: Postat: 2003-04-30 15:56:00
Michael Ståhlberg
Undertecknad - förlåt, övertecknad -
delar icke heller Horowitz Weltanschaung. Jag är en märklig hybrid av libertarian, libertin, konservativ abortmotståndare - äh, som folk är mest :-
Laddar...