|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-18 19:29:00
|
|
Ingrid O Losell |
Jag håller fullständigt med dej, Ulf! Jag blev faktiskt litet förvånad över Sourzes rubriksättning - själv har jag bara skrivit intuition, rätt och slätt, utan könsanknytning - Men det är bara att tacka och ta emot ;o Jag fick ju din trevliga kommentar tack vare den vinklingen ...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-18 21:05:00
|
|
... |
... och så vill jag ytterligare poängtera att: min man är stor, stark, modig, klok och vacker - och han tillåter sej att vara barnslig ... men hans intuition är supermanlig.
Du kan kolla in honom på Länk: clik.to ... han är bäst i alla väder!!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-18 21:50:00
|
|
Kristin |
Att göra något liknande utan att göra det för egen vinnings skull är det finaste man kan göra enligt mig! Du är lycklig som har en så fin make som har infört en rolig och annorlunda tradition!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-18 22:06:00
|
|
Ingrid O Losell |
Oh, tack Kristin!! Jag skall genast visa din uppmuntrande och fina kommentar för min man. Jag vet att han blir mycket glad. Mjuka och vänliga ord värmer så kolosalt gott i människohjärtan.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-18 06:00:00
|
|
Åke |
Att "pilla och dona" så där har ingenting som helst med barnslighet i den bemärkelsen att göra. Men låt gå för enkelheten att kalla det "barnsliga" sysslor. Då säger jag så här: Den mogne vågar vara "barnslig" och det bästa beviset på styrka är att våga stå för sina "svagheter". Tråkigt bara att någon på redax fått för sig att ändra din titel. Dock, en mycket fin berättelse! :
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-05-19 14:59:00
|
|
Ingrid O Losell |
Tack, Åke, för din trevliga kommentar!
|
| |