|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-19 05:51:00
|
|
Fredrik R |
Verklighet för vem? för dig? men du lever ju inte som dom.Och skildring,ja..det som skildras är ju det som säljer förstås, död,narkotika,våld,kriminalitet,
När såg du en verklighetsskildring om en pensionerad korvståndsföreståndare?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-19 05:54:00
|
|
Fredrik R |
det är formatet det handlar om katta, själv är jag mer än insatt i dessa ämnen eftersom jag engagerar mig i dessa sakfrågor rent praktiskt, men att jag väljer att reagera på formatet som sådant är väl bara ett uttryck för att det tar sån plats i rutan-när det finns viktigare saker att ta upp,
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-19 05:56:00
|
|
Fredrik R |
och att det skall vara så speciellt och så insider och så dokumentärt, det är så livet är och man kan gott visa det på vanlig teve klockan 18:00.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-19 05:59:00
|
|
Fredrik R |
man behöver inte göra allt till darkshow när det handlar om utsatta människor som kanske får ett par hundra för att sälja ett par timmars liv i teve?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-23 06:03:00
|
|
hasse |
Håller med dig om att det här var samhällsporr.Har träffat tjejen IRL via jobbet och måste tyvärr säga att hon säljer allt för en fix.Tyvärr många sakfel när hon berättar,men den påtända världen är ju knepig.Man väljer den sanning man vill se.Funkar nog för att skrämma en del från knarkarlivet om det var det som var syftet.Keep on Rocki´
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-25 11:39:00
|
|
Fredrik R |
Tack Hasse för ditt bidrag, om det stämmer det du påstår, är det faktiskt en djävla bra feedback på vad jag syftade på i artiklen -som helhet! kanon:
|
| |