Inlägg #1: Postat: 2003-04-15 12:32:00
|
Magnus Bjärlind |
Heja Per!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-15 13:43:00
|
Marcus P |
Jag har en död krukväxt hemma - den ligger nånstans mellan dammråttorna - dissar konståkning, gillar styrketräning, öl och att glo på hockey. Jag gillar tjejer och en del tjejer gillar mig. Jag är på det hela taget ganska nöjd med min tillvaro. Däremot har jag politiska åsikter som kan betecknas som feministiska. Svårt att få ihop?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-15 14:00:00
|
Per H |
Det har säkert jag också. Men jag har inget större intresse av att definiera en ny manlighet. Om mitt varande är ett utslag av manlighet, så är jag nöjd med denna manlighet. Eller kanske frågan var ställd till Josefine A? Skulle hon vilja ha en kille som gjorde alla de här "manliga" grejerna som vi gör?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-15 17:18:00
|
Oskar s |
Knappast troligt.
Hon har redan det hon är ute efter.
Du har väl läst hennes text?
Sen är det så jävla typiskt att hänga upp sig på konståkning och krukväxter bara för att det är lätta poäng att plocka. Jag antar att coachen ger er smisk på rumpan så att ni får gå ut på stan och trakassera några småbrudar och intellektuella för att upprätthålla skenbilden ni har av er själva.
Fan. Att ni måste vara så jävla förutsägbara. Jag hatar förutsägbarhet.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-16 09:53:00
|
Ny Slovensk Konst |
Oskar s: "Fan. Att ni måste vara så jävla förutsägbara. Jag hatar förutsägbarhet." Här skulle jag kunna vara så där manligt härskarteknikaktig och bli lite ironisk men jag har en bra kontakt med mitt inre barn i dag och avstår.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-16 13:01:00
|
Per H |
Oscar S: på vilket sätt plockar jag poänger kring krukväxter i svaret ovan? Jag beskriver bara vad jag tycker om dessa grejer. På vilket sätt är jag förutsägbar, när jag bara berättar att jag är dålig på grejer som JAs kille är en fena på. och "skenbild". jag känner mig själv bäst, eller känner du mig bätte, din översittare?
|
|