|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-15 11:55:00
|
|
Kalle |
Glöm inte att man ska byta ut alldeles utmärkta svenska ord mot försvenskade engelska. Jag har tex läst meningen "du interpreterade mig fel" på en kultursida.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-15 12:44:00
|
|
Kent Davidsson |
Varför talar du inte om vad det är för "skit" du anser att vetenskapsmän talar?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-15 13:08:00
|
|
Mattias |
Att skita samtidigt som man läser bibeln på sin egen toalett är att sakralisera profaniteten i det allra mest privata men än dock, för mänskligheten, delade kollektiva betendet. Med andra ord, hänge sig åt dubbelt så mycket skit som man egentligen vi tillfället skulle behöva, hurvida det ena eller det andra är det sakrala eller profana i handlingen lär vi dock tvista om i evighete
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-15 16:33:00
|
|
Man |
Kombinationen av bildningsförakt och rädsla för det man inte förstår eller inte tror sig förstå brukar ta sig uttryck i just sådana yttringar som Henriks text. Det är alltid lika trist att läsa sånt, i synnerhet när det inte ens är särskilt roligt skrivet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-15 22:02:00
|
|
Björn |
Ha ha ha, fan för dig! Den krönikan hade ju jag velat skriva...;
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-29 18:42:00
|
|
Carin Nordström |
När jag var lite var jag och mina små vänner förvånade över att Kungen, Påven m fl också gick på toaletten precis som vi gjorde. Men det är en utvecklingsfas som man bör passera när man är vuxen. Eller man kanske skulle vilja sitta i båset bredvid när Påven gick på muggen??? Det måste vara *HELIGT* värre det som kommer där!!!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-05-03 10:11:00
|
|
Carin Nordström |
En klassisk aktivitet när man vill misskreditera någon på nätet är att flytta den personens inlägg/kommentar till ett anant ställe. Eftersom ni mest skriver om kiss & bajs och sex här så är det den typen av kommentarer ni får! Skittufft, eller hur? :
|
| |