Sourze är skit

Inlägg #1: Postat: 2003-04-06 18:26:00
a
jag skulle aldrig utbilda mig till journalist. jag skulle aldrig vilja bli en pennans slav. jag har ingen aning om hur ett företag drivs, men så är jag ju inte företagare heller så det är inte direkt min uppgift. Rutger verkar inte heller kunna sköta sitt företag, eftersom det uppenbarligen går åt pipan för sourze. Arbetarromantik??? Du måste ha missuppfattat mig fullständigt. Jag avskyr arbete.
Inlägg #2: Postat: 2003-04-06 22:44:00
Anna Li
arbetar-retorik då. Många som kör med den vilket huvudsakligen innebär gnäll på att andra tjänar pengar, särskilt om det är mer än en själv avskyr arbete. Så det finns ingen motsättning där.
Inlägg #3: Postat: 2003-04-06 22:54:00
a
Ok, visst, den här texten handlade väl iofs inte om mig, men kalla det gärna arbetar-retorik om det får dig att sova bättre om nätterna. Det jag ville peka på var att spelet någonstans inte går ihop i företaget sourze, anledningarna till det kan säkert vara tusen, jag bara spekulerar lite fritt. Min balkonbästis Elin har lite så här kommentarsinoff fått uppsägning liksom alla utom mårten och chris, så kom inte o säg att allt står rätt till.
Inlägg #4: Postat: 2003-04-06 22:54:00
a
Sen förstår jag väl varför du tar det personligt. Du är ju sourze stora dragplåster nu. Återstår väl o se hur länge du tycker det är så himla chickt. Mvh, a.
Inlägg #5: Postat: 2003-04-07 09:35:00
Anna Li
Nej, det är ju ingen nyhet att affärerna inte går lysande. Men ska man få ngt sånt här att funka så måste man ju satsa, men kan inte smyga fram och hoppas att ngn märker en. Bättre lyss ....osv
Inte är jag ngt stort dragplåster, jag skriver knappt mer än en gång varannan vecka. Fast det är ju roligt om du tror det, även om det inte var avsett som en komplimang. Mvh ALi
Inlägg #6: Postat: 2003-04-07 13:54:00
ahnberg
precis, då måste man sattsa, på rätt grejor, det säger ju sig själv, genom att vara kvar som enbart internetblaska gräver sourze sin egen död, detta var vad jag skrev och det står jag för.
Laddar...