Konsten att skriva kärleksbrev

Inlägg #1: Postat: 2003-04-04 19:04:00
maria
och jag blev alldeles glad över att läsa artikeln!! även fast jag inte har nån att skriva lappar till...
Inlägg #2: Postat: 2003-04-04 22:15:00
Frederik
Njae... I can imagine that in a steady relationship letters may help in keeping the flame alive or in having it burn stronger. But out of my own painful experience Ive realised that as an opening to a girl one fancies theyre equivalent to sociocide...
Inlägg #3: Postat: 2003-04-05 02:00:00
MrTambourineMan
Fredrik, jo nog är det kärleksmord alltid att inleda ett förhållande med en kärleksförklaring. Gjorde en liten skiva med ett par låtar till mina förra flickvän så där några veckor efter vi träffats och hon slog bakut direkt också vart man dumpad... Jobbigt.
Inlägg #4: Postat: 2003-04-08 09:02:00
Åke
Bra text och tanke Eva! Kul att det funkar så bra för er, Ingrid! Jag och frugan slutar nog aldrig med "lapparna". Frederik: Unfortunately that happens, just probably not Miss Right. "MrT": Jepp, en del tjejer vill inte - trots ryande över för mycket skillnader mellan könen - inse att även killar har djup.
Inlägg #5: Postat: 2003-04-08 13:35:00
Eva
Tack och tack :
Jo, man ska nog fortsätta att tänka sig för vem man skriver de där lapparna till och varför. Det får ju varken bli till fel person och/eller vid fel tillfälle och det ska ju definitivt inte till något vardagstugg som känns ungefär lika förutsägbart som Tipsextra på lördagar.

Men glöm för allt i världen inte bort dem! Och vad är det som säger att man inte kan ge en kärleksförklaring till mamsen eller papsen till exempel?
Inlägg #6: Postat: 2003-04-08 17:50:00
Frederik
"Och vad är det som säger att man inte kan ge en kärleksförklaring till mamsen eller papsen till exempel?" True. Did something similar to my dad some years ago, when he was going through a difficult period. I heard that hes still carrying it around with him now...
Laddar...