|
Inlägg #21: Postat: 2003-04-06 01:25:00
|
|
Katta |
Klart jag förstod poängen men jag vill inte låtsas om det ; Jag publiceras mest i fackskrifter inom mitt område och nej jag får inga pengar men jag betalar å andra sidan inget heller och vad det gäller journalisthögskolan så dräller det in sådan mail precis hela tiden ; Det var inte min mening att såra ditt ego, fortsätt för allt i världen att skicka texter hit så jag kan roa mig med att såga dem ;
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-04-06 01:27:00
|
|
Fredrik R |
det kallas opinionsnokeri, man kollar "marknaden" Var brinner det snabbast ? Vad tar eld fortast ?
Våldtäckt? Torskar ? Föräldraledigheten ? bögfobi ? Irakkriget ?
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-04-06 01:30:00
|
|
Fredrik R |
Sen glöms det bort..tills plötsligt deadlinen på redden blinkar rött!
Vad skriva? jo..! Av någon underlig anledning så finns det en undermedveten tanke som dyker upp..
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-04-06 01:39:00
|
|
Fredrik R |
Nej Katta! missförstå mig inte:
Mitt ego blev def inte sårat, så det behöver du absolut inte be om ursäkt för: menar det- ingen sarkasm
Jo för sören Katta, klart jag skall skicka bidrag, och du måste fortsätta ta ditt läsarintellektuella ansvar att såga, visa brister i konstateranden och osakliga argumentsknep. Utan dig skulle inte Sårrss ha hög kvalité på läsarsidan Katta - så det är stort ansvar;
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-04-06 01:42:00
|
|
Fredrik R |
Jag blev faktiskt nyfiken inom vilket område du skriver artiklar inom, allvar, du får gärna maila mej om du vill. Se så..bläddra runt på Sårrss nu och tugga äpplet väl..;
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-04-06 01:47:00
|
|
Katta |
Trodde det var skribenetn som stod för nivån på kvalitén läs bristen visst finns det en hel del riktigt bra på denna sajt men ska jag vara helt ärlig så är höjdpunkterna när man finner något så urbota korkat som nyss ;Jag känner mitt ansvar och gör som du säger. Och vännen min sluta stava våldtäkt med c... ;
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-04-06 02:15:00
|
|
Fredrik R |
Nja,,jag skrev kvalité på läsarsidan.
Kvalitén på skribentsidan är något helt annat. Du måste lära dig att skilja och dela upp Katta, annars uppstår det bara sådana här missförstånd hela tiden, och det har väl varken du eller jag tid med-att korrigera i oändlighet. Tack för ditt grammatiska rättstavningstips.
En bad habit..det där med c i våldtäkt, men som din vän följer jag också ditt råd.;
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2003-04-06 02:54:00
|
|
Katta |
Det är underbart att kunna påverka så här mitt i natten : Hela livet är för övrigt ett missförstånd ;
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2003-04-06 17:08:00
|
|
Fredrik R |
se där! du kommer ju till insikt..livet är e t t misstförstånd.Du kommer nå lite längre än fackskrift om du slipar till dig.Det lyfts fram en och annan liten stjärna i dina uttalanden Katta, så jag blir faktiskt riktigt glad!
Insikt föder insikt.Nå, vi får får väl se vad du göra av din filosofiska upptäckt i andra sammanhang;
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2003-04-06 18:24:00
|
|
Katta |
Det är väl därför de säger att man inte ska döma folk man inte känner. Ja, snart kanske jag är så full av insikt att jag betalar 300 spänn och öser den över er ;
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2003-04-07 09:59:00
|
|
klas |
Katta: det vore faktiskt intressant att läsa. Hittills har du skrutit om hur duktig du är på att såga artiklar. Jag har dock inte hitta någon direkt argumentation från din sida, bara korta elakheter och putslustigheter. denna tråd och nästa - störtlöjligt tråden.
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2003-04-07 10:02:00
|
|
klas |
rättning: denna tråd och näst nästa - manlig härskarteknik tråden skulle det vara.
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2003-04-07 11:01:00
|
|
Katta |
Hmmm, kan det vara ironiskt från min sida? skulle tro det. Min argumentationsteknik är anpassad för Sourze. Jag har lärt mig av massor av intelligenta inlägg i feministdebatten ; Klas, ser du de här figurerna ; lite överallt, fråga någon vad de betyder. Ha en jättebra dag.
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2003-04-07 11:02:00
|
|
Katta |
Hmmm, kan det vara ironiskt från min sida? skulle tro det. Min argumentationsteknik är anpassad för Sourze. Jag har lärt mig av massor av intelligenta inlägg i feministdebatten ; Klas, ser du de här figurerna ; lite överallt, fråga någon vad de betyder. Ha en jättebra dag.
|
| |