|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-04 18:30:00
|
|
Jon |
Mysigt med folk som sparkar på de som redan ligger. För säkert respekt med sig också. Därmed inte sagt att JL "ligger", skrivtekniskt är hon ju t ex långt bättre än "Biff" nånsin kommer bli.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-04 21:38:00
|
|
JL |
Biff, min kära, jag utgår från din osofistikerade kommentar att du varken känner eller någonsin har träffat en psykpatient. Således ska jag ge dig ett välmenande råd som du naturligtvis kan välja att inte ta till dig: Tala inte om sådana saker som du inte vet något om då du riskerar att uppfattas som, rent ut sagt, dum.
Och, tack Jon. Jag ligger inte utan står mycket rakryggat, men uppskattar inte desto mindre din komplimang.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-08 00:13:00
|
|
Biff |
Psykpatienter är människor som tror att de har det sämre än alla andra, fast det har de egentligen inte. Förövrigt vet jag en del om psykologer och det är skrattretande att höra patienter som klagar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-08 14:08:00
|
|
JL |
Jag räknar iskallt med att du inte har träffat alla psykologer i Sverige och därför tänker jag säga såhär: Du har fel och du tror att alla är lika kompetenta. Förstå mig rätt, många är nog det, men långt ifrån alla.
Så snälla, försök att inte vara så fruktansvärt trångsynt och osympatisk.
|
| |