Min vän, en porrmodell?

Inlägg #1: Postat: 2003-04-03 13:43:00
Michael Lundahl
nu ni Och för det andra... "den prydas" reaktion... att slå ifrån sig så kraftigt och kalla modellen för "äcklig". Jag tycker det är hemskt att på det viset döma en annan människa som "äcklig". Och för vad? Jo något så harmlöst som porr-poserande! Vad finns det i det som skulle göra en människa till "äcklig"?! Fördömande moralism är det värsta jag vet.
Inlägg #2: Postat: 2003-04-04 10:33:00
Magdalena
Ta inte i så du spricker! Man behöver väl inte ta allt så himla gravallvarligt. Och att försöka läxa upp mig för något som jag redan vet var fel,dumt,onödigt,trots allt är det det texten handlar om blir bara fånigt. Om du läser så ser du att jag skriver om en händelse jag kallar "tabbe" och att jag skäms över det då varför detta utbrott?
Inlägg #3: Postat: 2003-04-04 14:59:00
Olof Öberg
Du försvarar dock att ni rotar i andras privatliv. Varför måste ni veta om det var hon? Om hon ville att ni skulle veta om det så hade hon nog berättat det för er. Alternativen ni hade var inte att fråga för att veta istället för att "tro". Utan de var att rota som ni gjorde eller låta hon leva sitt eget liv utan era dömande blickar. Och ja, dömande, eftersom ni redan har stämplat henne som den "pryda" vad skulle inte detta resultera i.
Inlägg #4: Postat: 2003-04-04 18:24:00
Magdalena
Var någonstans försvarar jag det vi gjorde? Hur många gånger ska jag skriva att hela texten handlar om pinsamma tabbar som man skäms över. Alltså försvarar jag ingentng.Och "stämplat henne" låter fel eftersom det inte var något negativt då hon själv kallade sig "lite pryd. Vi sa det aldrig på något dåligt sätt
Inlägg #5: Postat: 2003-04-05 21:06:00
Hans
"Du försvarar dock att ni rotar i andras privatliv."

Att vika ut sig i en porrtidning kan väl inte anses som helt privat...

För övrigt så tycker jag att de här påhoppen på Magdalena är lite onödiga, hon erkänner ju att det hela var otroligt klantigt gjort och det är ju helt klart en underhållande anekdot. Ingen anledning till påhopp!
Laddar...