|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-05 09:29:00
|
|
Hasse musiker |
Och sådana som du Louise bara skämmer ut det svenska samhället - Jävla rasist!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-05 14:59:00
|
|
louise |
Inte rasist, Hasse, realist! Man kan inte bara låtsas att allt är bra. Ibland måste någon säga som det är.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-10 17:59:00
|
|
Abdul |
Orientaliska tjejer är inte så bra på at suga kuk och de tycker inte om analsex. Därför föredrar jag svenska slampor!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-11 13:31:00
|
|
louise |
Ja, det är verkligen lätt att bli rasist numera med sådana som Abdul och Billy Butt i det svenska samhället!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-15 00:18:00
|
|
Zorro |
Antingen är Louise en bitter ful subba som ingen vill röra, eller så hon bara ful. I vilket fall som helst känner jag en skam som svensk när du öppnar din käft Louise. Vad synd att alla killar inte vill knulla med dig, tänk att det finns tjejer osm vill ha annat än oss svenska män. Vem bryr sig, det finns svenska män som vill ha något annat än blonda svenska tjejer.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-15 00:19:00
|
|
Zorro |
Om du tror att Abdulla är arab så är du knasig i skallen.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-04-15 17:19:00
|
|
egon |
Louise skiter säkert i om Abdul är arab eller nån annan jävla orientalier. Poängen är att det är jävligt synd att dom inte kan stanna i sina egna länder och försöka bygga upp dom istället för att komma hit och parasitera och dra ner vårt land i skiten! Men det är vi som släpper in dom jävlarna så vi får skylla oss själva!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-04-17 11:55:00
|
|
Zorro |
Jag hoppas att du skämtar egon? Det var det värsta jag hört på länge om du inte skämtar. Sverige är tvunget att ha invandrare, det vet du väl?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-04-18 13:16:00
|
|
egon |
Zorro. Knappast Zorro. Det tycks inte ens finnas jobb för svenskarna i Sverige. Invandringen har blivit en fruktansvärt tung social och framförallt ekonomisk belastning för landet. Det handlar om oerhört stora belopp som annars kunnat gå till skolan, vården, pensioner, sjukhus och löner som folk kan leva av. Vi har sjunkit från 4:e till 17:e plats i OECD:s välståndsliga och med nuvarande politik kommer det bara att bli värre!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-05-03 20:47:00
|
|
Julia |
Vafan zorro, är du mycket bättre själv..? vad fan har har hennes utseende med hennes rasistiska uttalande och göra? hur dum får man bli? Och du, louise, vad fan, du tycker det är ok och våldta dom som du kallar orientaliska kvinnor eller?
|
| |