|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-02 12:17:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Hade folk brytt sig om Irakierna hade antagligen inte din familj tvingats fly till Sverige. Det är fördjävligt att vi bryr oss så lite om andra. Nu kommer Irakierna snart att slippa mördas, torteras och fly till andra länder. Att det sker genom krig är jävligt synd och jävlit hemskt men efter detta kommer Irak att vara ett land där Irakierna kan skapa sin egen framtid och leva i frid. Förhoppningsvis även Kurder och andra minoriteter i detta område!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-02 13:29:00
|
|
Michael Ståhlberg |
Vägen till helvetet är stenlagd med goda intentioner! Hur många fler folk skall vi bry oss om? Varför inte starta krig mot alla
afrikanska diktaturer? Perpetuellt krig för framtida mänskliga rättigheter! Varför skall amerikanska
och brittiska soldater dö för detta?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-02 13:34:00
|
|
Michael Ståhlberg |
Ingen jävel har hittills brytt sig om
Zimbabwe. Jag har skrivit om det
här, men feedbacken från de främst kritiserade hycklarna, våra borgliga ungdomsförbund etc., har uteblivet.
Har du Fredrik agerat medels insändare för de förtryckta i Zimbabwe, eller är de mindre värda
än irakier? Så bespar oss allt självsuggererat medlidande med di
stackars irakierna. Erkänn att du
är folkpartist.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-02 14:46:00
|
|
Jesus Maria |
Krig är fascism och dit räknar jag även Fredrik Jung Abbous krigshets. USA´s krig är fascistiskt krig. Världens starkaste makt anfaller ett svagt land. Glöm demokratin, den kommer inte att finnas, USA krossar alla möjligheter att bygga upp självständiga demokratier. USA tar makten över världen med Mammons hjälp, resterna av demokratin dör. - Död åt USA-imperialismen. Världens förtryckta förena Eder mot USA-imperialismen! Börja nu!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-02 16:46:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Michael. Läs vänligen mitt sista inlägg här på Sourze om exakt det dub skriver om så får du se där jag tar upp Liberia och andra paria stater där vi borde engagera oss mycket mycket mer! Jesus kissa ned dig din lilla apjävel. Såntdär skit tar jag inte ens i...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-02 22:51:00
|
|
Viktor |
Språkundervisning för invandrare:
"Ingen jävel, ett jävla skit, fördjävligt. jävligt synd och jävlit hemskt, kissa ned dig din lilla apjävel, Såntdär skit", citat Fredrik Jung Abbou. "helvetet, Ingen jävel", citat Michael Ståhlberg.
|
| |