Inlägg #1: Postat: 2003-03-28 14:56:00
|
Fredrik R |
Du är 37 år och har vaknat.Ja, jag kan säga dig att det finns dom som aldrig gör det..du har vunnit många år i ditt liv peggy. Njut nu av det istället och arbetaför det du tror på.
Men din antirasism knapp kanske inte ger effekt.Att du skriver om det på sourze ger så mycket mer.
Good luck!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-28 18:24:00
|
Mike |
Fredrik, kanske du skulle flytta till USA och droppa ditt bagage du också? Visst nä, du har ju redan sett ljuset och vet hur allt ligger till.....
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-28 21:38:00
|
Fredde |
Mike lilla*S* Du hänger mig i röven , som en fluga på en ko:s arsle! Nåja! Vi kommer närmre varandra Mike, kanske vi skall ta en bira en afton?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-28 21:53:00
|
Mike |
Flugor gllar ju skit så det är väl därför jag dras till dig ;- Det är ändå inget mot min "beundrare": Lasse Thn han dyker nog upp snart. Eller så kommer Viktor dragandes med sina Chomsky citat för femtielfte gången. Bira låter gott men atlanten ligger väl i vägen?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-31 14:14:00
|
Fredrik R |
Ja Mike, vi vet alla att skit blir gödsel och repruducerar grödor för fortsatt uppväxt..men en fluga lever bara en sommar..sen e den finito;
Nåväl! Så du smyger bakom atlanten! Ja, då kan jag förstå att du "bevakar" dina intressen.:
|
|