Ni har inte rätt att demonstrera mot USA

Inlägg #1: Postat: 2003-03-27 16:27:00
budde
ni kanske inte är för saddam, men varför inte lägga tyngdpunkten på det istället för att ensidigt hata usa?
Inlägg #2: Postat: 2003-03-27 18:02:00
Viktor
Jag hatar USA, ensidigt!
Inlägg #3: Postat: 2003-03-27 19:39:00
stefan
Viktor! Att ensidigt hata utan att kunna motivera varför tyder på en
lågintelligent, intellektuellt undermålig mental förmåga. Förtvivla dock inte ty du är i gott sällskap inom den svenska vänstern.
En förkrossande majoritet av denna
har tydliga mentala störningar.
Inlägg #4: Postat: 2003-03-27 21:46:00
kristoffer
Stefan:

Det går inte att generalisera dom individuella uppfattningarna i en hel fredsrörelse. Jag kan ju bara tala för mig själv, men samtidigt försöka förklara det fenomen som Boris tar upp i krönikan, nämligen att många som demonstrerar nu inte gjorde det förut. Jag har personligen aldrig gått i ett demonstrationståg förut i hela mitt liv och jag tillhör varken rödvins eller extremvänstern.
Inlägg #5: Postat: 2003-03-27 21:46:00
KRistofer
Det som är unikt med den här fredsrörelsen är två saker, dels att den drar till sig nya människor som tidigare inte varit aktiva och att protesterna med hjälp av internet sker samtidigt över hela världen.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-27 21:47:00
Kristoffer
Jag hatar inte USA, jag har varit där 4 gånger och varje gång kommit hem med nya idéer och tankar.
Inlägg #7: Postat: 2003-04-03 20:44:00
klas
Viktor det är faktiskt bra och jag tror inte Boris kolumn riktar sig mot såna som dig. Om du demonstrerar under plakat som: "ner med USA" eller "USAs krig är orättfärdigt" eller nåt annat så är ju det ok. Det är när du påstår att du engagerar dig för Iraks folk som du blir en hycklare.
Laddar...