|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-26 15:22:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Faktum kvarstår att precis så är det mkt enkelt att uppfatta din text och det verkar det som det va fler som gjorde och det är även en klassisk anka att lägga upp det på detta sätt som du gör. das is alles.Kram.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-26 15:29:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Seguro, du kanske har järnkoll på detta och du enbart var otydlig när du skrev din text så den gav ett annat sken än vad du tänkte. Om detta var fallet eller om du inte tänkte i de banorna alls vet ju bara du själv. Jag är lite känslig på sista tiden för jag är så trött på pundare som inte inser innebörden av "USA ska packa sitt skit och dra och låta det irakiska folket lösa sina KONFLIKTER DEMOKRATISKT på egen hand
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-26 15:30:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Sånt får mig att spy och då är man inte humanist i mina ögon utan Via colorerad i brainet. Men om detta handlade ju inte din text! Leve ett fritt Irak!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-26 15:32:00
|
|
Elin, kvasikossan |
Hoho, jag är inte PK för jag tycker Big Brother suger och det tycker alla andra är elitistiskt och suuper snobbigt. Men jag hajar vad du menar för jag vet att texten inte var något som jag kommer vara speciellt stolt över om en vecka, eller ens i morgon. Det var ju ändå du som ledde mig till Ahnberg...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-26 16:18:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Det borde vara straffbart att leda folk in i käftarna på Ahnberg denna förvirrade lösdrivare till göteborgare! Jag ber tusen ggr om ursäkt för detta. Antagligen Elin, så var det samma tänk som fick dig att dissa BB som även fick dig att vilja att demorörelsen inte var full av fjuniga teens som inte fattar ett skit och snart går tillbaka och kollar på just BB när media slutar hetsa mot USA.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-26 16:20:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
USA ska ha på käften, men först vill jag se det Irakiska folket befriat, ngn jävla nytta kan de göra när de väl är där och pangar. BB har jag sett 2 avsnitt av för två år sen och det är det dummaste skit jag sett fullt av dumma svennar anser jag, men jag älskar Svullo så ingen kan kalla mig pretto för jag är för dum helt enkelt. Untouchable!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-03-26 16:55:00
|
|
Törstiga Torsten |
Jag gillar dina utfyllnader Jung Abbou! Utan dom skulle jag inte läst dina inlägg.Det är en ren förnöjelse att uppleva floaw i språket,och du har den gåvan!! Fortsätt: Gällande Svullo - så vad vore Sverige utan honom?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-03-26 22:24:00
|
|
Erik Olsson del 1 |
Fredrik, det handlar väl inte främst om hur mycket medierna vänder kappan efter vinden, för eller mot kriget/USA? Visst blåste det en ovanlig anti-USA-vind i många tidningar för några veckor sedan, men faktum är att både svenska folket och svenska medier har en blandad hållning till USA:s krigföring se till exempel DN:s opinionsmätning i dag onsdag 26 mars där endast 40 procent är helt emot kriget.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-03-26 22:25:00
|
|
Erik Olsson del 2 |
Visst kör Expressen säkert lite fredsgrejer för att kränga fler lösnummer men då funkar det nog fortfarande bättre med BB-sex för en tia på löpet, men jag tror att många svenskar är så smarta att de kan utläsa fakta i mediefloden: USA och Storbritannien har kört över FN och vapeninspektörerna. De vill inte spela efter de regler som världssamfundet har satt upp om skälet är oljekontroll eller ett fritt irakiskt folk är en annan debatt.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-03-26 22:27:00
|
|
Erik Olsson del 3 |
De fattade att ett krig var på g, utan att alla möjligheter att undvika dagens blodbad prövats. Och det gjorde folk rädda och förbannade. Därför tror jag att de gick ut på Norra Bantorget och demonstrerade i tiotusental den 15 februari. Argumenten för ett krig höll helt enkelt inte i deras och mina ögon.
|
| |