Jag pissar på dej George W Bush

Inlägg #1: Postat: 2003-03-25 18:20:00
Viktor
Mycket bra artikel, Markus H. Som sagt du fick fem stjärnor från mig!
Inlägg #2: Postat: 2003-03-25 22:26:00
Markus Hankins
Men läs inte då Martin C, mon ami.
Ingen tvingar dig, dock är det tydligt att mina artiklar skapar debatt och frenetiskt skrikande från högerkanten, då måste jag ju göra något rätt om jag upprör de fanskapen?
Inlägg #3: Postat: 2003-03-25 22:33:00
Mike
Kanske det, och George W Bush måste ju göra rätt när man ser vilket liv det blir på dig och dina "commie-buddies".
Inlägg #4: Postat: 2003-03-26 00:17:00
Martin C
Dina artiklar skapar samma debatt hundra gånger och det är samma personer som deltar i den, tex DU; Hur löjligt är det inte att svara på en egen artikel förresten? Amatörmässigt! Det visar att du inte kan uttrycka dig tillräkligt väl genom det du skrev först. Meningen är att andra ska försvara din artikel! Och inte behöver jag läsa dina artiklar heller, men jag gör det ändå och jag klagar på dem, och inget kan du göra åt det, så du är i underläge.
Inlägg #5: Postat: 2003-03-26 01:15:00
Markus Hankins
Svara på min egen artikel? När gjorde jag detta nu då? Ha ha drömmer du eller, ingen av mina artiklar den senaste må¨naden har haft något att göra med en tidigare. Tyvärr du har helt åt helvete fel.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-26 01:17:00
Markus Hankins
"Underläge"??? Oj oj, stackars lilla högerspöke, försvagad och rädd i sitt hörn längtar han till stora högermamman i USA.
Inlägg #7: Postat: 2003-03-26 01:18:00
Martin C
Och när jag menar andra som försvarar tänker jag inte på den där Viktor...
Inlägg #8: Postat: 2003-03-26 01:32:00
Martin C
... Jag ser ofta inlägg från dig i debatter om dina artiklar. Här tex. Du tappar förtroende genom det. Alla författare är underordnade och utlämnade även de som får nobelpris så det var ingen förolämpning. Nu tänker jag inte göra fler inlägg här, du har fattat min åsikt och det spelar ingen roll om du skriker och bråkar.
Inlägg #9: Postat: 2003-03-26 02:20:00
Markus Hankins
Jag fattar ingenting om dina åsikter.
Självfallet svarar jag folk när de ställer frågor till mig, påstår att jag har sakfel eller om de ifrågasätter syftet med storyn. Om du har förtroende för mig eller inte skiter jag i, det är knappast statlig television jag jobbar för va? Sourze är en debattsida och hundratals skribenter svarar på läsarnas frågor i kommentarerna. Oh vad trött jag blir.
Inlägg #10: Postat: 2003-03-26 10:53:00
Viktor
Jag har jättestort förtroende för dig Markus Haskins. Du är bra! Fortsätt att hälla salt i högerns och krigshetsarmaffians mycket blodiga och djupa sår. Tack Markus!
Inlägg #11: Postat: 2003-03-28 09:36:00
En annan Daniel
Det är så lågt att börja ta till personangrepp och kalla alla som är kritiska mot Bush-ledda usa för kommunister. Kom igen.
Inlägg #12: Postat: 2003-03-29 20:16:00
Rationell
Jag tycker det är berömvärt att ta sig tid att besvara kommentarer på sin egen artikel. Vad tusan skulle vara fel med det? Professionalism handlar inte om att arrogant vägra delta i en diskussion. Sedan har Daniel fullständigt rätt. Vi är många liberaler som avskyr Bushs politik.
Laddar...