Inlägg #1: Postat: 2003-03-25 17:04:00
|
Viktor |
Bra Markus, jag tryckte på 5 stjärnor. Och det retar antagonisten Mike, nu är den typen totalt paralyserad. Kan vi inte skicka en hundralapp till honom så att han kan själv skriva och inte bara ge upp sina äckliga spyor. Vad är demokrati? Amerikanska och brittiska missiler över tusen och en nattstaden Bagdad! Vad är demokrati? Amerikansk och brittiskt kontroll över Iraks oljekällor. Amen.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-25 18:28:00
|
Mike |
Amen och halleluja!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-25 18:52:00
|
Viktor |
Amen och halleluja. Gud välsigna USA och Mike!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-26 08:42:00
|
Lasse Thn |
Ännu ett överraskande inlägg av Mike...full av sakargument. Man står upp och applåderar...yippiee.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-26 16:36:00
|
Mike |
På tal om applåder. När jag ser Viktors mfl kommentarer efter Hankins tirader kommer jag alltid att tänka på de där bilderna från Ceausescus sista dagar som ledare för Rumänien. Alla nickedockorna i "parlamentet" ställde sig upp som lydiga robotar och applåderade den "store ledarens" tal.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-27 07:15:00
|
Lasse Thn |
Ja just det Mike...det var ett "argument" som bet. Nu ser jag ljuset. Naturligtvis hade du rätt hela tiden. Hur kan man ifrågasätta dej när du kommer med den visdomen?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-03-27 13:59:00
|
Mike |
Det var inget argument. Det var en observation. Om du efterlyser sakargument kan du väl föregå med gott exempel? På sista tiden verkar du ha vigt ditt liv åt att skriva "ska du säga"-kommentarer om mina kommentarer. Att diskutera sakligt om Viktors och Hankins inlägg är att kasta pärlor för svin eftersom de helt tappat kontakten med verkligheten. Men du kanske har några EGNA åsikter om något?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-03-28 07:28:00
|
Lasse Thn |
Hur tycker du man ska bemöta detta: "En liten pissmyra har talat! Har någon sett min burk "Myrr"? Dags för lite kemisk krigsföring!"
Börja diskutera om Hankins är en pissmyra eller inte? Knappast. Nä, dina personangrepp på sista tiden förtjänar inget seriöst bemötande.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-03-28 13:55:00
|
Mike |
Det har du ju rätt att anse likaväl som jag har rätt att anse samma sak om Hankins och Viktors tirader till diktaturens försvar. Eller är det OK med oseriösa inlägg och personangrepp om de kommer från "rätt sida"?
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-03-28 23:03:00
|
Rationell |
Mike kanske skäms innerst inne över USA, dess politik och president. Själv tillhör jag dem som verkligen bokstavligen drabbas av fysiskt illamående när jag ser GW Bush tala, denna inkarnation av dumhet, ytlighet, förljugenhet, psykopatisk maktlystnad och arrogans. Jag tror att många amerikatrogna innerst inne reagerar likadant, fast de är så effektivt hjärntvättade att de inte kan erkänna det för sig själva. Ur denna inre spänning kommer de grova personangrepp Mike ger prov på.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-03-29 18:49:00
|
Mike |
Tack för den gratisanalysen Rationell. Så måste det vara, eller tvärtom. Kanske dags att byta signatur? Det räcker med att lägga till ett "Ir" före R-et. Eller varför kommer du annars med personangrepp i en kommentar som anklagar mig för personangrepp???
|
|
Inlägg #12: Postat: 2003-03-30 23:19:00
|
Mike |
Att det ska bli sånt jävla liv för att man kallar Hankins för pissmyra. Något som är en högst naturlig association till hans rubrik och slutord. Men OK hädanefter kommer jag att ägna mig helt åt att avslöja hans hel-lögner, halv-lögner och hans avgrundskommunistiska och allmänt fascistoida människosyn. I den mån jag gitter
|
|
Inlägg #13: Postat: 2003-03-31 08:29:00
|
Lasse Thn |
Ska bli spännande....
|
|