Alla som "INTE" demonstrerar

Inlägg #1: Postat: 2003-03-24 08:40:00
Lasse Thn
Och vilka länder fördömde Irak efter detta...kolla upp det? Jag tror inte du hittar USA och UK på den listan...
Inlägg #2: Postat: 2003-03-24 09:28:00
dani
irak ociviliserat och efterblivet... och det bombas och angrips av det mest civiliserade och framstående av länderna... härligt.. de civiliserade dödar de ociviliserade.. leve demokratin och civilisationen!!
Inlägg #3: Postat: 2003-03-24 11:27:00
erik
Amerikas bomber faller för att återupprätta demokratin -Saddams för att försvara sin maktpossition. Man kan inte rädda världen med blommor. Om folket inte kan få bort sin ledare måste en utomstående krafty träda fram. Om USA gjorde rätt i att gå in så tidigt vill jag inte ta ställning till, men jag har svårt att tänka mig ett en fredliglösning hade fungerat...
Inlägg #4: Postat: 2003-03-26 03:22:00
whirl
vart vill du nå när du nämner kurderna och rwanda? vem som demonstrerad? inte jag, jag var för liten, men eventuell brist på demonstrationer rättfärdigar ju inte de handlingarna, precis lika lite som något rättfärdigar USAs angrepp. naiva och löjliga, det är vad jag säger även om Bush&co. De trodde ju att 12 års sanktioner skulle bita på Saddam. Nu bombar de fram demokrati. herrejävlar...
Laddar...