|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-22 19:09:00
|
|
Tilda |
Då har du inte läst mycket ! Den här texten var bra !
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-22 19:13:00
|
|
Mathias M |
Ja, det här var verkligen uselt. Otroligt förvirrat skriver.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-22 19:30:00
|
|
flemens |
En mening kanske är att såna som du ska tänka till och undra vad som är meningen, eftersom du inte förstod det, menar jag. Medans du fundrar över meningen kommer du att märka att det finns andra meningar också. Iofs var inte denna text överdrivet kryptisk, men visst är det nyttigt att få folk och fråga sig och reagera, inte alltid få allt serverat på mcdonaldsvis.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-23 07:06:00
|
|
Ingrid O Losell |
observer - du har visst valt fel signatur - med det händer mej också att jag läser en text för slarvigt och missar poängen - då brukar jag kalla mej blindbock...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-26 20:13:00
|
|
Josefine Alvunger |
Nåja observer. Nu publicerades texten faktiskt i metro, så då blir det nog den säsmta text som någonsin publicerats där, för att vara korrekt. Och flemens har naturligtvis rätt. Texten är inte ett dugg kryptisk. tanken var inte att andemeningen skulle vara hemlig. För de som ändå inte fattar kanske rubriken kan ge en liten hint.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-03-29 14:00:00
|
|
Yog-Sothoth |
Ett år för sent ramlar jag in här och hittar denna erbarmeligt dåligt skrivna text. Du har troligen inte ens läst något överhuvudtaget angående domen mot BB, utan enbart hört att han skall vara en våldtäktsman. Mycket illa faktiskt.
|
| |