"Se upp för homolobbyn!"

Inlägg #1: Postat: 2003-03-20 18:29:00
rebzeb
GO AC! siewert är ett minne blott. hur han ska kunna ta sig upp från sitt galna uttalande förstår jag inte. antagligen är han mest besviken för att han själv inte fick leda denna musikaliska afton.
Inlägg #2: Postat: 2003-03-20 19:41:00
S:t Pervot
Men, det är ju schlager så vad hade du räknat med igentligen? Det är ju ungefär lika klyftigt som att gå på gaypride och reta upp sig på alla bögar i paraden :
Inlägg #3: Postat: 2003-03-21 11:15:00
Anna Li
"massa djälva bögar"??? jag såg fyra stycken homosexuella av ungefär 30-40 pers som framträdde på scen. Ganska representativt för ett genomsnitt av befolkningen, kanske lite över snittet. Det räcker att du slår ihop samtliga schlagertävlingar i år så ser du att vi hamnar långt under ett snitt.
Inlägg #4: Postat: 2003-03-21 20:43:00
perre
du hade jonas och mark, två bögar i alcazar, minst en bög i barbados och sen en massa smygbögar, så cirka 50 av männen var ju bögar! sen är det självklart en myt att 10 av befolkningen skulle vara homo, tror du på den siffran själv?
Inlägg #5: Postat: 2003-03-30 13:14:00
homomaffia
Vilka häftiga reaktioner! Det som inte sägs till vardags offentligt kryper ut nu. Utan bögarnas engagemang för Melodifestivalen skulle den inte ha överlevt fram till idag och blivit till en såpass stor underhållning. Något annat än bara ilska och egoism kan ibland behövas i vårt kalla, grymma och moderna samhälle. Länge leve bögarna och schlagerfestivalen! Trots det tycker jag att den har blivit ett monster med alla sina deltävlingar. Enkelhet är bäst!
Laddar...