|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-17 17:52:00
|
|
Staffan |
Hmmm, var det inte någon som kom fram till att tjejer tjänade sjukt mycket pengar på att "vika ut sig" i tidningar, på film etc. Medan männen som är med tjänar långt mindre... Eller detta kanske var en del av... "Feminism-fobi" såvitt jag förstår, uppstår när tjejer lackar som fan på att samhället är så ojämställt till deras nackdel. Och sedan tycker att det är självklart att män ska göra allt som män "borde göra". Se "gjorde slut med tjejen igår" kommentar
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-20 10:21:00
|
|
Josefine Alvunger |
Vad gäller porr o utvik skiter jag totalt i lönen. Jag vill inte se varken män el kvinnor förnedras så. Att kvinnor har mer i lön där kan nog bero på tillgång o efterfrågan. Gissningsvis vill man ha rätt mkt ersättning för att bli tagen i tre hål samtidigt o kastas runt av två el fler män. Inte överdrivet många tjejer som har lust med det.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-20 10:21:00
|
|
Josefine Alvunger |
Min tolkning är att det finns fler män som ställer upp, o därför lägre lön. Den dagen de blir slagna, utnyttjade o förnedrade av tre jättekvinnor med megadildos i filmerna, lite najsigt fistfuck mm, kanske de kan få lite mer i lön...
|
| |