Man loskade på vanligt folks smak

Inlägg #1: Postat: 2003-03-11 11:29:00
Il_Hombre
Melodifestivalen är och har alltid varit helig. Sluta tafsa på den, herrn. Det finns en anledning att festivalen fullkomligt piskar upp alla konkurrenter vad gäller tittarsiffror. Detta är absolut kommersiellt gångbart mer än något annat. Du är ensam på andra sidan förstår du så sluta klaga.
Inlägg #2: Postat: 2003-03-11 12:58:00
ÄH!
Tja...Peter Wennö må vara bra på det han gör. Såpa. Den senaste är väl Temptation Island...vita lögner blablabla.

Han kastar helt enkelt sten i glashus...Om jag tolkade hans poänger rätt - vilket inte är lätt.
Inlägg #3: Postat: 2003-03-13 12:56:00
Niklas J
Peter Wennö är en av det sena 1900-talets roligaste kvällstidningskolumnister, som sedan fick för sig att manusförfattande var roligare. Men som göteborgare saknar jag honom i GT. Kul att se honom i Metro, dock.
Inlägg #4: Postat: 2003-03-17 15:12:00
Holm
Ja, det är "konspiratoriskt att påstå att musikbranschen används för att döva människors tankar". Det är till och med yla-mot-månen-galet. Hur tänker du dig, i ditt stilla vansinne, att en sådan konspiration ser ut? Jag är mycket nyfiken...
Inlägg #5: Postat: 2003-03-30 12:55:00
Icke-progg
Som tur är uppskattas ABBA fortfarande världen över. Vem kommer ihåg Sillstryparn? Tiden har satt saker på rätt plats.
Laddar...