48 centimeter

Inlägg #1: Postat: 2003-03-10 14:54:00
hehe
hankins har försökt vinna mest lästa i två år snart. han har kommit tvåa och trea otaliga gånger, alltid med såna här "osannalika" stories. tror inte han vinner denna gången heller. varför han inte satsar på reds val är för mig, och många med mig, en gåta. eller kanske inte;
Inlägg #2: Postat: 2003-03-10 15:30:00
Markus Hankins
he he/ vad kan jag säga med än just: hehe! nej men allvarligt så tjänar jag knappast röster på några sensationella historier här på sourze.se det har väl erfarenheten om något lärt mig! För när jag var nu på sourze för typ två år sedan körde jag många "knulla/sex/kuk/hata islam"-grejer för att ta hem de då 10 000 men missade alltid! Så jag kan garantera att mina vinnaramitioner i mest lästa kategorin är långt borta!
Inlägg #3: Postat: 2003-03-10 15:32:00
Markus Hankins
Nu handlar det mer om att föra seriös debatt och agitera för min tro om sanningen, även om just denna artikel är lite av ett lågvattenmärke... Men när jag kom att tänka på den här rubriken kunde jag ju inte annat än publicera denna story som FAKTISKT ÄR SANN om än lite omskriven för att passa sourze.se´s regelverk, i verkligheten ingick mycket värre grejjer och mått oj oj...
Inlägg #4: Postat: 2003-03-10 15:37:00
Michael Ståhlberg
Markus - bli politiker! Du är en
född skitsnackare :-
Inlägg #5: Postat: 2003-03-10 15:42:00
Markus Hankins
det var då en stereotyp bild av politiker då har Ståhlberg! jag anser att de flesta politiker blott är missförstådda och misstolkade för att deras verk skall tjäna andras syften, men vad var det du sa?
Skitsnackare, det är jag det...
Inlägg #6: Postat: 2003-03-10 15:43:00
Markus Hankins
Men du Michael, du är på charter, ser en snygg tjej på dansgolvet, var har du då fokus?
På hennes fötter?
Då måste du vara fotfetich eller ganska dålig dansare om du måste kolla ner för att hålla koll på dina fötter :
Inlägg #7: Postat: 2003-03-10 16:04:00
mikael v
jaja hank, du vet att vi vet att du satsar på månadens mest lästa, skäms inte för det, det går nog till slut...
hmm, om man skulle skriva nåt om några kändisar kanske...
Inlägg #8: Postat: 2003-03-10 19:18:00
Michael Ståhlberg
Markus: samvetsfråga. No comments.
Laddar...