Sänk volymen för helvete!

Inlägg #1: Postat: 2003-03-09 22:16:00
Kikki
Jag är glad så länge jag bara behöver läsa CH´s kommentarer.
Inlägg #2: Postat: 2003-03-09 22:50:00
sidekick sepe
Christer: Ja, man kan ju alltid tejpa över munnarna på dagisbarnen. De ska lära sig att hålla käft!
Inlägg #3: Postat: 2003-03-10 00:32:00
Christer H
Man kan göra väldigt mycket med barn, de är ytterst villiga att lära sig, och att göra de vuxna till viljes. Det finns dagis där barnen lärt sig att vara tysta mha. ljudmätare på väggen. Även kanske ffa. barn störs givetvis av den höga ljudnivån. Tejpa munnar är en dålig lösning. Tyvärr sidekick. Mvh CH
Inlägg #4: Postat: 2003-03-10 02:07:00
intressant
att CH som är emot lagstiftning då det gäller triviala saker såsom zoofili, råkar ha känsliga örongångar och då ska det minsann lagstiftas, trots liberal världsuppfattningsförvrängning och enorm motvilja mot lagstiftning, annars. wow lixom, sa geten då han själv drabbades
Inlägg #5: Postat: 2003-03-10 11:44:00
Christer H
"intressant" känner mig nog inte så väl. Jag är ingen superliberal, där det behövs skall lagar och andra regleringar finnas. Tyvärr är nog det offentliga ljudet en av dessa områden. Hälften av alla yrkesmusiker lider av tinnitus! Krogpersonal, lärare, dagisfröknar men ffa. ungdomar, uppsöker idag hörselklinikerna. Trenden är tydlig, detta är ett snabbt växande folkhälsoproblem. Zoofili är en ofarlig marginalföreteelse i jämförelse. Mvh CH
Laddar...