|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-08 09:27:00
|
|
Ruskprick |
Säkert en intressant text. Men ack, så grötig och alltför kompakt. Det förlorar du läsare på... tyvärr. Jag orkade inte ens traggla mig igenom en femtedel.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-08 10:26:00
|
|
Pervot |
Amen syster! PS. Om man vill stoppa puckorna från att kalla varandra hora i skolan så är det sämsta sättet att börja tala om "H-ordet" och försöka censurera det, då legitimerar man bara ordet ytterligare. Det bästa vore förstås om lärarna började kalla varandra hora och komma till klassrummet iklädda tröjor med trycket "HORA" på.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-08 10:51:00
|
|
Mia |
Bra skrivet Magdalena!
Håller med ruskprick en aning att det var lite för mycket text och du skulle ha delat in texten så att det blev mera lättläst. men ändock! Bra att du skrev artikeln!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-08 11:18:00
|
|
q |
Bra text! Det ligger definitivt en sanning i detta! ps: jag läste hela texte
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-08 11:26:00
|
|
Marie H |
Du glider mycket mellan behovet av att bli sedd och vad är sexualitet. Att vilja bli sedd är inte samma sak som att bejaka sin sexualitet. Men de ligger väldigt nära varandra. Kvinnors fördömande av kvinnor bottnar i en känsla av osynlighet. En kvinna gör sig själv synlig genom att nervärdera en annan. Men varför känner så många kvinnor att de är osynliga?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-08 12:23:00
|
|
Christer H |
Så bra, så bra! Något svårläst förvisso, men med sån "huvud-på-spik-känsla", är ev. ansträngningar väl värd möda. Tack, Magdalena! Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-03-09 00:52:00
|
|
Michael Ståhlberg |
Dina funderingar påminner om mina.
Förmodligen är vi många som
tänker som du fast vi kanske inte
vågar prata om det. Jag tycker de
åsikter du uttrycker är mogna,
empatiska och allt annat än flås-
sex-liberala utan bara ärliga. Du
är säkert en bra mor och maka.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-03-09 12:22:00
|
|
Bzzz |
Förstår att grabbarna nedan applåderar dig när du återigen framställer kvinnor som svekfulla backstabbers som bara manipulerar män och snackar skit om varandra. Inte för att det inte finns gott om dem...men kvinnoförakt finns det väl massor av ändå?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-03-12 14:30:00
|
|
Jonas |
Att onanera för mycket är inte bra! Man får inte håriga händer, men man blir ovassare, oalertare, opiggare, mer okoncentrerad, osmartare! Tycker iaf en som onanerat för mycket i sina dar!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-03-17 22:49:00
|
|
Luke Skywaker |
Bra text. Kan inte du offentligöra denna t.ex på internet, i en tidning, i en bok eller att du helt enkelt kan medverka i programet debatt eller fråga Olle,.Eller att du producerar och sänder ett eget program.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-03-19 16:42:00
|
|
Flingan |
ett nödvändigt tillskott till en debatt som håller på att urarta. tack för bra läsning
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-03-27 10:47:00
|
|
Carin Nordström |
Om man lever ensam kanske den enda möjligheten att få lite sex kan vara att onanera sig till en.
Det är inget fel med det!
|
| |