|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-07 04:12:00
|
|
Crady |
Hur kan ni veta att djuret inte gillar det? Ni vet juh inget om det eftersom ni inte har någon som helst gnutta erfarenhet av det. Det är inte bara vi människor som kan njuta av sex och få orgasm som vissa verkar tro. Jag däremot, VET att min älskling gillar sex. Vi har sex så ofta jag och hon vill. Om hon nu skulle hata det så mycket så skulle jag bra gärna vilja veta varför hon ligger och njuter i stället för att gå där ifrån. Jag har aldrig i hela mitt liv tvingat henne till sex på något sätt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-07 04:22:00
|
|
Crady |
Hon har när som helst kunnat gå ifrån mig, vilket hon också gjort ungefär 5 av dom gånger vi haft sex.
Angående porrdelen så är jag också helt emot det. Porr är inte kärlek. Porr är bara något som görs för att folk ska tjäna pengar på det. Nämen herregud! Hur i helvete kan du säga att det bara är människor som kan få njuta av sex orgasm!? Jag ser inte att du är nån jävla professor i djurs beteende! Du tror väll säkert att dom inte kan ha några känslor heller.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-07 04:31:00
|
|
Crady |
Om nu djur bara skulle ha sex för att reproducera sig, så kan du juh ta och förklara för mig varför min älskling kommer till mig även när hon inte löper, och tydligt visar att hon vill ha sex? Om nu människor, apor och delfiner kan ha sex av andra anledningar än reproduktion, vad är det då som säger att inga andra djur kan ha det? Inget! Inget av det du skriver är baserat på fakta. Det är bara hypoteser.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-10-03 21:48:00
|
|
A |
Hur visar din hund att den vill ha sex?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-11-17 01:46:00
|
|
B |
Och hur vet du att hon njuter? Hur ser hundars känslospeektrum ut? kan du läsa tankar? Hur visar hundar sin "lust" och "upphetsning" under samlag? Hundar är nämligen inte människor! Sluta förmänskliga djuren!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-02-05 19:52:00
|
|
Gabriella |
Crady: är det enligt dig okej att hålla sin snopp framför Lisa 3 månader och sedan kanske stryka den över hennes kropp och ansikte. Börjar hon suga och röra vid den så är det ju hennes eget val. Hon mår inte dåligt av det. För hon förstår inte. Det gör inte djur heller.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-02-05 19:53:00
|
|
Gabriella |
Det är samma sak. Man utnyttjar varelser som inte förstår för sin egen njutnings skull.
Människor som har sex med sina husdjur måste ha sociala problem. Verkar som att de inte kan få en partner av samma ras som vill ha sex med denne.
|
| |