Angelina Jolie, svartsjukan och jag

Inlägg #1: Postat: 2003-03-07 09:05:00
Jörgen
Tänk ändå vad det är härligt att kunna bestämma vad andra ska tycka och tänka! Är det inte ni kvinnor som brukar hävda att ni är förtryckta???
Inlägg #2: Postat: 2003-03-07 10:42:00
Magdalena
Menar du att du skulle göra slut om din kille sa att en skådis var snygg?? Snälla du,vad sjutton spelar det för roll om han säger att en "plastbrud" han aldrig någonsin kommer att träffa är snygg? Finns det inte stjärnor du tycker ser bra ut också eller? Jag skulle vilja se din reaktion om du hittade porrtidningar under hans säng!
Inlägg #3: Postat: 2003-03-07 11:55:00
Eva R
nä, han har all frihet i världen att tycka Angelina e snygg och att han har kontakt med sitt ex tycker jag faktiskt bara e roligt.
min pojkvän, numera mna, är allt annat än dum :
Inlägg #4: Postat: 2003-03-09 12:54:00
Ellie
Se bara upp, Eva, så att du inte normaliserar alltför mycket av din mans ganska respektlösa? beteende för att inte verka "besvärlig" och neurotisk. Glöm inte att han ska respektera dig i första hand! Och vad tycker han om att du träffar ex och prisar sexiga kändisar?
Inlägg #5: Postat: 2003-03-09 14:40:00
anders
På vilket sätt är det "ganska respektlöst" att ta en fika med sitt ex? Och varför skulle man inte svara på en fråga? Hon bad honom ju nämna en kändis som han tyckte var snygg! Som man bäddar får man ligga brukar man säga. Personligen brukar jag fråga om saker som jag VILL veta och låta bli att ställa frågor som jag inte vill höra svaret på. Men det är kanske också respektlöst, att inte vara intresserad nog?
Inlägg #6: Postat: 2003-03-09 21:06:00
Magdalena
På vilket sätt är Evas kille respektlös? Vad spelar det egentligen för roll om man träffar sitt ex? Det är ju slut. Och att säga att kändisar är snygga,vem gör inte det?? Om du skaffar en kille som har barn Ellie,skulle du förbjuda honom att träffa sina barns mamma då?
Inlägg #7: Postat: 2003-03-09 21:07:00
Magdalena forts
Respektlöshet är ett väldigt starkt ord som man inte ska använda alltför lättvindigt. Jag tycker Evas reaktion är normal,och hennes sätt att hantera det tyder på mognad och på att hon och killen har ett förhållande där de litar på varandra och därför inte behöver förbjuda varandra att göra saker.
Inlägg #8: Postat: 2003-03-12 17:37:00
Cecilia
Tyvärr är det väl så att den här typen av känslor bottnar i en egen självkänsla som kanske brister när man är sårbar, som när man älskar. Det kräver ett heltidsjobb för att komma över det. Men som någon sa: det är mänskligt.
Inlägg #9: Postat: 2003-03-17 15:57:00
Besserwisser
Nu kanske du ger dig på fel "plastbrud" när du ger dig på Angelina. Inget plast där tyvärr!
Inlägg #10: Postat: 2003-04-15 09:53:00
robban
hmm... lite knepigt det här

jag har alltid kännt mig väldigt nära svartsjukan o avundsjukan
men jag har mest varit avundsjuk på andras förhållanden...

ensamhet suger!
Laddar...