Igår blev jag en slampa

Inlägg #1: Postat: 2003-03-05 09:24:00
Hanna D-H
Så du känner dig som en slampa? Det var väl bra! Det är alltid skönt att hitta personer att identifiera sig med.
Inlägg #2: Postat: 2003-03-07 14:59:00
alina
vad menar du med det hanna? ok slampor och slampor...behöver väl inte vara nåt fel med det, men själva kommentaren lät så hård, men kanske det bara är jag som är ute och misstolkar totalt och att du inte menar så eller ja jag vet inte. :
Jag tyckte också att det var en bra och rolig text.
fast jag är så himla ovan/ har svårt att identifiera mig vid det där uttrycket för jag har ju då alltid hållt
Inlägg #3: Postat: 2003-03-07 15:00:00
dilindam
forts. på och haft sex när det känts bra och utan nån särdeles ånger, även om man förstås kan känna sig lite ångerfull ibland, men det kan ju lika gärna bero på andra saker.., och det UTAN att gå runt och kalla mig själv slampa. det finns liksom ingen mening även om det kanske inte gör så mycket och att det är ett ganska gulligt ord, jag har inte den kulturen runt mig eller nåt. men du kanske försöker reclaima ordet slampa jag vet inte. ja. lala. men iaf.
Inlägg #4: Postat: 2003-03-07 15:02:00
ensångomregnetochattblikärinågonnärdetregnar
mer forts. det var en lite rolig text, även om jag inte förstod riktigt alla associationer, men den var bra hursomhelst. japp . hejdå dåå.
Inlägg #5: Postat: 2003-03-07 15:08:00
rotfuchs
obs. det är inget fel på slampor. vad som är jobbigt är människor som är helt hatiska eller så.de kan bli jobbiga. men det är kanske inte deras fel. ok nu ska jag sluta vara så här intim den här sajten är inte riktigt ämnad för det , förlåt.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-07 15:13:00
alinaslampisen
slampor är ganska roliga. för alla de som inte skulle veta det. äsch. ehe. ursäkta för allt. o.
Inlägg #7: Postat: 2003-03-07 15:17:00
bläää
förlåt att jag förstört det här forumet. *tror jag hänger på skunk*
Inlägg #8: Postat: 2003-03-08 12:19:00
Hanna D-H
Alina, komentaren kanske var lite hård, men det var internt så jag tror han förstod och inte tog illa upp. Hoppas jag i alla fall! :
Inlägg #9: Postat: 2003-03-12 14:10:00
alinapina
ok, nu förstår jag. : förlåt för mitt lite lätt förvirrade slamp-snack . jag var lite trött när jag postade det. men tack för en bra text iaf!
Inlägg #10: Postat: 2003-03-31 15:09:00
tillägg
och, öh, med hatiska människor häruppe menar jag såna som är alldeles innestängda i sina rädslor och felsluts neä inte engelska benämningsvarianten, på Slampa-åsikter. människor som är rädda för sig själva eller andra, typ. och tänker dåligt.
Laddar...