Min rätt att Kissa!

Inlägg #1: Postat: 2003-03-05 16:20:00
Christer H
Man upphör aldrig att förvånas över vilka "problem" folk har... Jag fattar nada...speciellt unga tjejer? Vi killar kissar ju ofta kollektivt, där gäller snarare motsatsen, ju mer det låter och skvätter desto virilare är du. Ni kvinnor begränsar hela tiden er själva. Sorgligt. Mvh CH
Inlägg #2: Postat: 2003-03-05 19:49:00
AC Collin
Jag tror Gardell utvecklade den där teorin, att allt som "lämnar" kroppen är tabu. Svett, tånaglar, hudavlagringar, hårstrån, navelludd, spott, sperma, snor...att höra när det gör sorti, som t.ex. när någon kissar, borde ligga i linje med det. ;-
Inlägg #3: Postat: 2003-03-05 22:31:00
marta
skönt att höra att åtminstone någon fler än jag har fått höra precis det du fick höra "jag hörde kisset!" samt har just mitt problem också. jag hatar offentliga toaletter, speciellt såna som bara är bås som man går in i. vi kanske borde gå i nån sorts terapi? :
Inlägg #4: Postat: 2003-03-06 12:02:00
Emilia
jag lägger papper i toalettstolen för att det inte ska stänka upp vatten i rumpan när korven druttar i!! Hur undviker ni det då?
Inlägg #5: Postat: 2003-03-06 13:22:00
Kalle
Det vore sjukt av en femåring att INTE säga en sån sak.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-07 20:29:00
Viktoria Grahnén
Min värsta mardröm när det kommer till detta vore att behöva gå på toaletten under ett prov i skrivsalen. De toaletterna finns längst fram i klassrummet, och det sitter oftast massor med människor i salen. Paranoid som jag är tror jag verkligen att det hörs ut, så att alla kommer skratta åt mig. Det är hemskt. Hemskt att behöva ens tänka på sådana irrelevanta saker.
Laddar...