Jag är zoofil - och djurvän

Inlägg #1: Postat: 2003-03-03 11:18:00
lone...
kan bli svårt att plocka fram källa... men hund och gris vet jag kan få för sig att para sig ibland, samma sak med kanin och katt... detta är sådant jag sett och vet förekommer men tyvärr hade jag varken kamera eller lust att fotografera det hela... om ni ursäktar! : vet även hästar hingstar som låtit hundar stimulera dom till utlösning... hoppas ingen blev stött av det där?
Inlägg #2: Postat: 2003-03-03 11:41:00
Christer H
Om nu endast fortplantningsmöjlighet, skall utgöra kriterium på godkänd sex, så kan vi ju direkt olagligförklara homosexet igen. Onanin! Preventivmedlena ryker också... Var detta ett seriöst argument mot zoofili, E? Mvh CH
Inlägg #3: Postat: 2003-03-03 17:19:00
Anna Hahne
Håller med. Det krävs mer anldeningar än så för att vara emot zoofili. Jag har själv hört talas att sex över artgränserna förekommer bland djur. Men det är ju inte det som detta handlar om. Frågan är om människor bör ägna sig åt dito, eller inte. Tar djur någon skada av det, eller inte? Finns det risker? osv osv.. det finns mycket oklarheter kring det som gör att jag ställer mig mycket skeptisk.
Inlägg #4: Postat: 2003-03-03 22:11:00
Daniel S
Personligen så tror jag inte att det handlar om hurevida djuren mår bra eller blir lyckliga av den stimulans som människor kan ge dem. För övrigt finns det ingenting som säger att djur i över huvud taget njuter av sexuell närhet.
Nej, jag tror det handlar om djurens rättigheter. Man vill inte att djur ska skada sig. Även om många kanske är försiktiga mot djuren, så finns det alltid de som inte är det. Ibland måste man dra alla över en gräns - tyvärr.
Inlägg #5: Postat: 2003-03-03 23:33:00
Christer H
Ja, Daniel och precis det har man gjort i vår lagstiftande församling! Att skada djur är olagligt, att ha sex med dem så länge de inte far illa är ok. Mvh CH
Inlägg #6: Postat: 2003-03-08 03:46:00
Crady
Jag har sett åsna och häst, inetnoshörning och elefant TV4 och groda och fisk inte riktig parning men iaf.... discovery sen har jag säkerligen sett fler men inte som jag kan komma på nu...
Inlägg #7: Postat: 2003-03-13 09:58:00
Sally
Crady, frågan var om du hade bevis för djur som parade sig över artgränserna och som INTE kunde producera avkomma. Åsna och häst kan befrukta varandra, deras avkomma kallas mula eller mulåsna.
Inlägg #8: Postat: 2003-07-23 05:55:00
Laddar...