Jag jobbade mig sjuk

Inlägg #1: Postat: 2003-03-03 18:32:00
SHQ
Fibromyalgi och annan återkommende muskelvärk är kroppens svar på själens smärta. Kroppsdelar lagrar smärta. De flesta kan skriva under på att kropp & själ hör ihop men få tar in det i ekvationen på daglig basis.
Inlägg #2: Postat: 2003-03-03 23:23:00
Yohannis Petersson
Ramona! du är en hjältinna med din bakgrund. Jag har lidit ett helvete i nio månader, sedan jag blev uppsagd från mitt jobb och har i snitt sökt fyra jobb/vecka. En del har jag fått "napp" av, men tvingats avböja pågrund av färdmedel, då jag än sålänge ingen bil har. Jag har hela tiden lidit av att inget jobb har, för att den betyder så mycket för min självrespekt.
Inlägg #3: Postat: 2003-03-03 23:24:00
Yohannis Petersson
Men har då och då tagit till mig: Jag rår inte för att jag blev uppsagd och ännu inte fått något jobb. Nära det som du verkar tänka.
Inlägg #4: Postat: 2003-03-04 20:35:00
Zorro
Det är synd, alla förtjänar självrespekt. Jag har i vilket fall som helst lämnat en kommentar till din förra artikel, din kommentar var något märklig. Jag har inte en professur i statsvetenskap, men det behöver man inte för att se det binära i dena banala argument. Krig är alltid fel Ramona, glöm inte det.
Inlägg #5: Postat: 2003-03-06 20:03:00
Berit Woolley
Jag vet precis vad du pratar om. Som kvinna far man inte, vad man fortjanar i pengar. Gor du bara nagot lite extra sa slutar det med en utsliten kropp. Efter arbetettiden tar hemsysslorna vid ev. barn. Startar man tidigt med att bilda familj sa har man inte tid och ork med studier. Inte forran mannen gor samma saker vet och forstar de vad man pratar om.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-20 11:35:00
Hans G Bonerud
Just det du skriver om! är tyvärr en ganska vanlig bild ibland kvinnor
och som du jobbat mycket och kanske samtidigt sköt hem och barn! Jag törs nog påstå att det var tur i oturen att du blev sjuk annars
vet man inte hur det slutat jag har tyvärr träffat allt för många kvinnor som liksom du blivit sjuka! och det gör en verkligen omskakad
Laddar...