|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-02 14:16:00
|
|
mikael v |
icq:n är kvar. och när det är vår ska det vara ska! min trojan-box är redan framme och solen skiner lite extra varje gång den börjar låta. rögle är uppe och krigar om elitserieplats och äff slog hässleholm med 1-0, så du har helt rätt, livet leker!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-02 14:45:00
|
|
ahnberg |
Dåre! Trojanboxarna ja! Vilka har du? Var och dansade ute hela helgen. trött nu, men lycklig. Känner för att ladda MD.n med Jimmy Cliff och ringa upp nån gammal brud å hångla! Blir nog kaffe istället... man är ju inte 16 längre :/
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-02 18:16:00
|
|
mikael v |
min trojanbox är en vinylare och heter The Trojan Story 3LP. "A History of the original Ska, Rock-Steady and early Reggae Music"... "48 Titles including the original versions of: Rudy A Message To You/Dandy, Train To Skaville/Ethiopians, Man In the Street/Don Drummond, Do The Reggay/Maytals, Rock Steady/Alton Ellis, People Funny Boy/Lee perry, Miss Jamaica/Jimmy Cliff and many more"... Holy!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-02 18:33:00
|
|
mikael v |
Click this buddy!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-03 13:32:00
|
|
ahnberg |
Oh, i c! Vet du vad jag skall på påsk? COPENHAGEN SKA CONVETION! Lovar inget, men i bästa fall tittar jag förbi dig så lyssnar vi på lite rocksteady och hinkar en pils när våren verkligen är kommen just nu snöar det i gbg..... suck!
|
| |