Kommentera Micke Vestlins krönika

Inlägg #1: Postat: 2003-03-02 14:16:00
mikael v
icq:n är kvar. och när det är vår ska det vara ska! min trojan-box är redan framme och solen skiner lite extra varje gång den börjar låta. rögle är uppe och krigar om elitserieplats och äff slog hässleholm med 1-0, så du har helt rätt, livet leker!
Inlägg #2: Postat: 2003-03-02 14:45:00
ahnberg
Dåre! Trojanboxarna ja! Vilka har du? Var och dansade ute hela helgen. trött nu, men lycklig. Känner för att ladda MD.n med Jimmy Cliff och ringa upp nån gammal brud å hångla! Blir nog kaffe istället... man är ju inte 16 längre :/
Inlägg #3: Postat: 2003-03-02 18:16:00
mikael v
min trojanbox är en vinylare och heter The Trojan Story 3LP. "A History of the original Ska, Rock-Steady and early Reggae Music"... "48 Titles including the original versions of: Rudy A Message To You/Dandy, Train To Skaville/Ethiopians, Man In the Street/Don Drummond, Do The Reggay/Maytals, Rock Steady/Alton Ellis, People Funny Boy/Lee perry, Miss Jamaica/Jimmy Cliff and many more"... Holy!
Inlägg #4: Postat: 2003-03-02 18:33:00
mikael v
Click this buddy!
Inlägg #5: Postat: 2003-03-03 13:32:00
ahnberg
Oh, i c! Vet du vad jag skall på påsk? COPENHAGEN SKA CONVETION! Lovar inget, men i bästa fall tittar jag förbi dig så lyssnar vi på lite rocksteady och hinkar en pils när våren verkligen är kommen just nu snöar det i gbg..... suck!
Laddar...