|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-01 00:52:00
|
|
q |
Erat beteende påminner starkt om lågskolebarn när någon plötsligt utropar att det luktar fis. Då ska alla barnen på ett övertygande sätt grimarsera och och den ena mer än den andra uttrycka sig vad häääämskt det luktar. Det gör småbarn även om det inte luktar alls. Jag har nämligen testat. Det är ett primitivt socialt flockbeteende.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-01 00:56:00
|
|
q |
Just så upplever jag er här på forumet. Någon säger att han knullar sin hund. Då ska den ena efter den andra uttrycka sig över hur häääämskt detta är. De flesta inläggen här inehåller faktiskt ingen substans mera än att bidra till "dagiskören". Naturligtvis vore det befogat om vi kunde hitta belägg för att zoofili automatiskt innebär djurplågeri. Men ni avslöjar er genom er brist på argumentation. Ni försöker inte ens.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-01 01:02:00
|
|
q |
Nä, det är inte zoofilerna som skrämmer mig mest. Det är den spontana flockmentalitet som pågår inne här på forumet. Det är den här typen av beteende som orsakade judeutrotningen. Det är den här typen av beteende som orsakade slakten i kambodja. Det gäller att tänka själv för fan! Innan man gör grimarser så känner man efter om det verkligen luktar fis!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-01 01:22:00
|
|
hatad nu? |
håller med: tänk dig hur det är att växa upp med den här läggningen. att hela sitt liv veta att man troligtvis skulle bli hatad av sina medmänniskor om dom fick veta något. och sen är det nån jävla idiot som ifrågasätter varför killen som skriver inte vill sätta ut sitt riktiga namn?!? skärp er för fan...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-01 10:55:00
|
|
Kim |
q - du menar samma beteende som du har så fort ordet "feminism" näms?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-01 12:49:00
|
|
q |
Kim: nä, jag menar samma beteende som feminister själva ofta uppvisar.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-03-01 14:33:00
|
|
Kim |
Du menar dom som du kallar feminister så fort dom inte tycker som du?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-03-01 19:29:00
|
|
q |
Jag påstår inte att mina metoder alltid är justea. Däremot förbehåller jag mig rätten att sänka mig till den nivå som mina meningsmotståndare håller sig på. Vill feminister generalisera över män så tar jag mig rätten att generalisera över kvinnor och feminister. Alla övertramp feminister gör ska de få igen mångfaldt.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-03-02 16:02:00
|
|
Anna Hahne |
An eye for an eye will make the whole world blind. Sug på den du "q".
|
| |