Vad är ditt stjärntecken?

Inlägg #1: Postat: 2003-02-27 14:02:00
mikael v
jag e skeptisk till astrologi. är vattumna å en gång kollade en intresserad upp mig närmare å jag var fan vattuman i alla jävla hus å vinklar. en supervattuman. så jag läste lite om hur en vattuman är å det stämde kusligt bra. men inte fan tror jag på astrologi ändå. jag är alldeles för skeptisk... ;
Inlägg #2: Postat: 2003-02-27 14:03:00
Anna Hahne
Nu ska du får höra. När jag och min kille träffades så fick han veta att jag var intresserad av astrologi. Jag har otaliga böcker inom detta änmne, och jag spår även i tarotkort så gott jag kan. Han är Lejon, jag är skorpion. Jag kom även fram till att han hade en del kräft-liknande drag. Även han är född i skarven, den 23 juli. -Så också min mamma, 22 juli, som har en famträdande kräft/lejon-personlighet. forts...
Inlägg #3: Postat: 2003-02-27 14:36:00
Nartin
Jag är skeptisk till astrologi, eftersom jag är jungfru med ascendenten i stenbocken.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-27 15:38:00
a
Astrologi förutsätter att jorden är universums centrum. Dessutom stämmer inte tecknen längre eftersom jordens rotation ändrats under årtusendenna. Bara så ni vet...
Inlägg #5: Postat: 2003-03-02 01:06:00
AC Collin
Som skorpion med ascendenten i Lejonet och Solen och Neptunus i Skorpionen är jag intresserad av det ockulta, mysticism, andlighet och psykologi. Som tur är lever jag med en jordnära, praktisk och ekonomiskt sinnad jungfru så att jag inte far iväg i det blå alltför mycket. Under söndagen ska jag tydligen träffa en person som kommer att betyda mycket för mig...hmm.
Inlägg #6: Postat: 2003-03-30 14:08:00
Carin Nordström
Jag är Tvilling - kommunikativ och mångsidig...
Laddar...