Zoofiler har lagen på sin sida!

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-03-02 17:14:00
Anna Hahne
Det behövs nog mer än så för att bevisa för mig att kossor, hästar hundar och alla andra däggdjurshonor förutom primater kan få orgasm. Dessutom krävs det ett antal talande djur innan jag kan gå med på att zoofili är helt och hållet riskfritt och ofarligt på alla sätt. Tack för mig.
Inlägg #22: Postat: 2003-03-04 10:38:00
JoeHill
Det finns ingen logisk förklaring till varför bara just primathonor skulle kunna få orgasm.
Inlägg #23: Postat: 2003-03-07 04:38:00
Crady
Anna H: Det är bara för att du är en så trångsynt person. Du är säkerligen en sån där person som låser sig på att något är som du tycker. Och även om du blir överbevisad så försöker du säkert vinkla det åt ditt håll.
Inlägg #24: Postat: 2003-03-15 03:15:00
Anna Hahne
JoeHill - det finns ingen logisk förklaring till varför zoofili existerar heller. Och detta inte bara hos människor. Men tydligen så gör det ju det ändå!
Inlägg #25: Postat: 2003-03-15 03:17:00
Anna Hahne
Crady - Det går tyvärr inte att överbevisa mig att zoofili är rätt mot ett djur, eftersom djur inte kan säga sin mening i den här frågan. Jag kan bara säga att jag är glad att de zoofiler som trätt fram visat sig vara väldigt måna om sina djurs välmående och hälsa.
Inlägg #26: Postat: 2003-03-15 03:18:00
Anna Hahne
Jag kan också meddela att några av de fördomar jag haft om zoofiler har raserats, tack vare att ni visat er vara så sådana djurälskare och faktiskt väldigt sympatiska, med schyssta värderingar i övrigt. Min tidigare uppfattning har varit zoofilmänniska som sätter på en gris/hund/häst bara för att ha ett hål att sticka in den i/....
Inlägg #27: Postat: 2003-03-15 03:20:00
Anna Hahne
../kan inte tygla sin sexualitet och lust till djur/människa utan vidare kunskap om djur och dess sexualitet, som inte bryr sig om djuret utan bara är ute efter egen tillfredställelse. Ja du fattar.. Jag erkänner att jag haft tidigare fördomar om "er", som numera är motbevisade, men jag kan fortfarande inte tycka att djursex är mer rätt för det.
Inlägg #28: Postat: 2003-03-15 03:24:00
Anna Hahne
Och detta eftersom det är så fruktansvärt lätt för en människa att utnyttja sitt djur på fel sätt. Det är så lätt för oss att göra övertramp på bekostnad av djurets välmående. DU undrar vad som gör djursex "fel". Jag undrar vad som gör djursex "rätt"?
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...