Inlägg #1: Postat: 2003-02-26 10:58:00
|
Ramona Danlen |
Snälla Sune, för helvete! Jag skrevi just att jag INTE MENADE ALLA!
Jävligt svårt att förstå tydligen!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-26 11:06:00
|
Sune |
Men du är tydligen helt främmande för att det finns gott om folk i ALLA ÅLDRAR som vägrar göra ett handtag, som lever på andra, som inte tar ansvar och så vidare. Varför denna fixering vid de "födda efter 1975"? Och min fråga kvarstår: vad vill du göra åt saken?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-26 11:38:00
|
Pst |
Kolla in Ramonas personliga profil och kolla hur mycket hon gör för ekonomin i landet...men det går tydligen bra att själv uppbära bidrag utan att tillföra något annat till samhället än glas i stenhus klirrande artiklar....man tycker iaf att människan borde ha vett att skämmas...men inte
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-26 12:33:00
|
CHrister H |
Man skall allså skämmas om man är sjuk?? Är detta en människosyn som accepteras här? NÄ, fy fan för såna fascistoida "argument". Den som skall skämmas är "Pst". CH
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-26 13:00:00
|
Mathias Henrickson |
Svar 1 … ”för helvete! Jag skrevi just att jag INTE MENADE ALLA! Jävligt svårt att förstå tydligen!”, nej utan du menar ” ungdomar som kan stå med plakat och skrika ner med kapitalet!”
Ruttet, politiskt, arbetarfiende!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-11 15:32:00
|
dzire |
hmm, en duktigt moraliserande och generaliserande artikel. Jag studerar själv vid högskola och känner ungdomar ur ala samhällsklasser... Men _ingen_ stämmer in på beskrivningen du ger i artikeln, känns mer som du vill få utlopp för ngt annat. Lite anti-vänster i allmänhet?
|
|