Inlägg #1: Postat: 2003-02-25 22:45:00
|
anders |
Det är verkligen ett jätteproblem! Hur kan de tro att du skulle vilja ha ett förhållande med dem? Tacka vet jag den klassiska strutsmetoden att sticka huvudet i jorden och aldrig höra av sig igen.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-26 00:41:00
|
Andreas |
Har du någon gång tänkt på att killar kanske vill ha ett förhållande i denna värld när kraven ställts på oss att bli mer känslosamma och inte så "macho"? Med den ökande känslosamheten kommer också en ökad vilja efter mer ömhet och inte bara sex. Det är motsägelsefullt, eftersom kvinnan i takt med mannens "ömhetsifisering" har blivit otroligt mycket mer "råare". Men kan och kvinna kunde ju då mötts på halva vägen vad gäller "råhet" och "ömhet"? Ja, men tyvvär så ser det inte ut så.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-26 00:43:00
|
Andreas |
Vad gäller killarna som INTE vill ha förhållande, som hör av sig och säger det, blir ju så djäkla skitsnackade om dom inte hör av sig *alls*. Som sagt, Damned if you do, damned if you dont.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-26 10:52:00
|
pUs |
Exakt... det verkar jävligt populärt att bara grina och gnälla över män i allmänhet. Hör inte männen av sig är dom känslolösa missfoster som utnyttjar kvinnans kärlekskraft och ser henne som ett objekt. Hör han däremot av sig och hoppas på något mer är han en naiv, stereotypt tänkande fjant. Vidrig inställning.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-28 22:59:00
|
Dessie |
Öhh.. tror att mitt inlägg blev lite missuppfattat. Vad jag menade var att vissa utgår från att tjejen alltid är den som vill bli ihop mest, utan att det alls är befogat.
Jag kastade ingen skit på killar som hör av sig.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-16 00:13:00
|
Maken |
Att skriva "Hur kan man vara så självgod" att kasta skit på killar som hör av sig
|
|