Inlägg #1: Postat: 2003-02-25 17:50:00
|
Erik Lindgren |
Tack käre Abbas för att du sätter likhetstecken mellan mig, pacifist-Erik som hatar våld mot oskyldiga, och Saddam Hussein, helt korrekt. SKa du inte börja kalla Ghandi för den där onde våldsdyrkaren också?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-25 18:42:00
|
Mike |
Du har miit stöd. Tyvärr har jag svårt at ta mig till Stockholm eller Malmö.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-25 18:45:00
|
SHQ |
Saddam skall stekas i Haag med Sharon & Kissinger....näe visst ja. Kissinger är ju expert i folkrätt nuförtiden.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-25 18:49:00
|
Magnus Link |
Litar ni som tänker demonstrera på att världen blir bättre om USA och Storbritanien går emot FN?
Litar ni på att näste diktator som USA stöder i Irak blir bättre än den nuvarande?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-25 19:18:00
|
Hassan L |
Vill du göra detta även om det gäller att bomba Irak? Om du svarar ja på den frågan så är du själv lika galen som Saddam.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-26 09:10:00
|
Viktor |
USA-imperialismen är en sadistmördare som stöds av en psykopatisk liga, vars tid är inne att ge efter och lämna makten. Det är därför som vi, och alla våra medmänniskor, helhjärtat står bakom den världsliga viljan att störta USA-imperialismen. USA-imperialismen är en terroristförbrytare. USA är en fascistiskt, mördare...
USA är ett massförstörelsevapen. Hjälp oss att bli av med USA. PS. USA-imperialismens nästa projekt är att mörda hundratusentals oskyldiga människor…i Irak
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-26 11:42:00
|
Maria |
Aldrig att jag går ut ochh demonstrerar för den här saken. Dessutom tycker jag fortfarande det är motbjudande att säga att vi demonstrerar för Saddam, lika korkat som att säga att alla som kommer att gå på den här demonstrationen "demonstrerar för Bush" eller "demonstrerar för att döda oskyldiga". Dumt, jättedumt att uttrycka sig så.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-26 15:21:00
|
Eleonor |
Fred i all ära, men jag tycker det är lite äckligt att vi svenskar överhuvudtaget tar oss rätten att uttala oss. Vi som klarat oss genom krig genom fjäsk och medjamsande och tack vare en kung som var nazist under 2:a världskriget. Jag tror faktiskt att Abbas vet vad han talar om....
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-02-26 22:24:00
|
Salim el Najar |
Tack Abbas!
Saddam är världens farligaste terrorist och grymmaste diktator.
Han utgör ett mycket allvarligt hot mot världens fred, säkerhet och ekonomi. Världen har inte råd med en blodtörstig psykopat som Saddam, därför måste han bort till historiens papperskorg snarast möjligt, tack!.
För att se en del av hans brott och offer besök gärna:
www.geocities.com/isgalbum
Ett av Saddams Offer
|
|