Zoofiler har lagen på sin sida!

Inlägg #1: Postat: 2003-02-24 18:30:00
Anna Hahne
För det första är det oetiskt. För det andra är det precis som du säger: Vi kan inte översätta våra känslor på djuren. Vi kan inte tro att de upplever relationen som "ömsesidig njutning och respekt, vi älskar varandra" så som zoofiler upplever det. "Djur är lojala, ärliga, sexiga, och går inte bakom ryggen på en".
Inlägg #2: Postat: 2003-02-24 18:30:00
Anna Hahne
Men till din fråga: Som du såg i artikeln så likställde jag zoofili med pedofili. Du ska få en lika knivig tillbaka: Vad är det för fel med att barn har ett egelbundet sexliv, sålänge de inte tar fysisk skada av det? Mamma och pappa kan väl "gosa" och "leka" med sitt barn hur mycket dom vill. Jag kan inte tänka mig att Lisa, 7 år skulle få ont av att pappa slickar henne mellan benen ibland, tungkysser henne eller pullar henne? ;-
Inlägg #3: Postat: 2003-02-24 18:53:00
Triton
Som sagt - översätt inte våra känslor på djuren. Kan ett djur någonsin uppleva ömsesidig njutning och respekt. Sätt en hund i koppel...
För att fortsätta med nötkreatur: En kalv skulle vara en hejare på blowjobs, jag tror inte att den skulle ha något emot det heller.

Svar två: Det här handlade inte om sexuellt utnyttjande av barn.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-24 23:06:00
KrillE
Ni som verkar så haj på det här med zoofili/beastiality kan ju gosa in på: Länk: dolphinsex.org
och ha en trevlig läsning. Ha det så mysigt.
Inlägg #5: Postat: 2003-02-24 23:40:00
Horny ape
Wow!! Tack för den, jag ska till kolmården nästa för att mysa med honorna där, verkar helt överlägsna.
Inlägg #6: Postat: 2003-02-25 01:51:00
Anna Hahne
Triton - förstår inte vart du vill komma. Hur kan du veta att djur inte tar skada av att behandlas på ett sätt som för det inte är naturligt? Apor som hålls instängda på trånga utrymmen blir deprimerade. Vad är det som är så konstigt med att djur som tvingas in i sexuella relationer som för dem inte är naturliga med människor, på människors villkor, inte skulle drabas psykiskt?
Inlägg #7: Postat: 2003-02-25 01:52:00
Anna Hahne
Sexuellt utnyttjande av barn. Sexuellt utnyttjande av djur. Whats the difference, really?
Inlägg #8: Postat: 2003-02-25 17:48:00
JoeHill
Ja, med en ny lag kan vi ju sätta alla zoofiler i fängelse. Hundarna kan säkert vittna mot sin husse/matte i en rättegång.
Inlägg #9: Postat: 2003-02-25 19:25:00
q
Hundarna ska väl också i fängelse för dom är väl också zoofiler om man tänker efter?
Inlägg #10: Postat: 2003-02-25 19:28:00
q
Av vad jag har förstått ifrån djurprogram på TV så är delfinerna betydligt mer perversa än människor. Där är tydligen pedofili och gruppvåldtäkt vanligt. Så jag undrar om det inte är delfinerna som utnyttjar människorna snarare än tvärtom vid delfinsex. Dessutom vet vi ännu inte om delfinerna är smartare än oss eller ej. Så passa er för delfiner!
Inlägg #11: Postat: 2003-02-26 17:16:00
Anna Hahne
Det är inget nytt du kommer med q. Jag skrev i artikeln om de psomiskuösa delfinerna. Ang svar 9: Zoofili, betyder människa har sex med djur, inte djur har sex med människa, sådeså. Dessutom ganska uppenbart att det är människan som går över gränsen. Människor ser sig som envåldshärskare här på jorden och utför många hemska övergrepp runt om i världen och bara för att ett slags övergrepp är vanligt så behöver det inte betyda att det är mer rätt och riktigt.
Inlägg #12: Postat: 2003-02-28 13:06:00
Emanuel
Anna:
nä, det betyder "kärlek till djur"... zoofili har egentligen inget med sex att göra, det du tänker på heter antingen tidelag, zooerasti, sodomi eller bestialitet!
Inlägg #13: Postat: 2003-02-28 16:28:00
Shep
Anna: Djur kan inte skilja på Naturligt o Onaturligt, för djuren är allt de gör naturligt. Sen har djur varken etik eller moral. så sluta översätt våra känslor på djuren!!!
Inlägg #14: Postat: 2003-02-28 16:52:00
Shep
Triton: Varför skulle inte en ko kunna märka av ett övergrepp?
Laddar...