Inlägg #1: Postat: 2003-02-24 16:34:00
|
Nartin |
om Sourze nu ger möjlighet till att skriva anonyma kommentarer, så måste det väl vara för att man ser ett värde även i dessa. Vad hjälper det _egentligen_ om jag skriver ut mitt fullständiga namn - du vet ju ändå inte vem jag är.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-24 17:21:00
|
q |
Hon vill bara att anti-feminister som jag ska få det svårare. Alla vet ju att det är så mycket mer politiskt korrekt att vara feminist. Genom att kräva icke-anonymitet får anti-feminister svårare att göra sin röst hörd. Men var inte orolig Josefine, du kommer nog att få reda på mitt och andra antifeministers namn förr eller senare.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-24 17:26:00
|
Christer H |
Håller fullständigt med Nartin. Vad var detta för fånig kommentar, Jossan? Däremot ogillar, även jag, de som håller sig med "multipla personligheter". Själv kallar jag mig alltid Christer H, och såvitt jag förstått, q alltid för q. Mvh CH
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-24 17:28:00
|
CH |
...q alltid SIG för q.. skulle det stått. Eller har jag fel, q? Mvh CH
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-24 17:44:00
|
q |
Nä, jag har konsekvent kallat mig för q liten bokstav sedan en mycket lång tid tillbaka. Däremot finns det en annan person som kallar sig för Q stor bokstav som dyker upp ibland. När han gör det så blir det ofta en del förvirring.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-24 17:49:00
|
q |
Speciellt förvirrat blev det kanske här där jag och Q hade en debatt mot varandra. För den som inte uppfattat att det rör sig om två olika personer kan det se lite schitzofrent ut.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-24 17:50:00
|
q |
Varför jag helst vill vara anonym just nu är för att det ännu är lite tabubelagt att vara anti-feminist. När jag blir säkrare på att man inte riskerar att råka illa ut tänker jag börja använda mitt riktiga namn.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-24 22:24:00
|
Magdalena |
Förut kallade du dig väl för "d" ellr har jag förväxlat dig med någon?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-02-24 23:27:00
|
Nartin |
svar på 3: och jag är alltid Nartin. solid som en tegelmur.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-02-25 10:19:00
|
"Josefine Alvunger" |
Jag använder vilket jävla namn jag vill, till exempel Josefine Alvunger. Namn är bara ett påfund för att accentuera konstruerade skillnader. En riktig queer heter vad det vill. Och ja, satir är väldigt svårt, eller hur Josefine, a.k.a Josefine?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-02-25 11:07:00
|
Josefine Alvunger |
Ja du, Jossan, och resterande som finner det onödigt, löjligt, intetsägande att skriva ut sitt namn. Ni skriver exakt vilka jävla namn ni vill, helt korrekt. Jag uttryckte en önskan om att kommenterande inte skulle vara anonyma. Ställer man inte upp på det, fine, det kan jag inte hindra. Dock förbehåller jag mig rätten att skita fullständigt i vilka kommentarer jag vill. En riktig queer skiter i vad det vill.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2003-02-25 20:19:00
|
Marcus P |
q, jag tror att jag kan försäkra dig att du inte behöver oroa dig för din fysiska eller psykiska hälsa bara för att du berättar vem du är. Det verkar som om de flesta i den här debatten håller med dig. Vem är du rädd för? Och varför verkar alla i "antifeministiska förbundet" vara lika rädda?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2003-02-25 23:58:00
|
Christer H |
Denna "rädsla" är nog mer spridd i det "feministiska förbundet" här på S. Skall vi börja räkna anonyma pros & anties, MP? Varför i helvete är det så viktigt att veta vad q heter? Åsiktsregistrering är förbjudet i lag. Tror ni att detta följs? Den som har resurser kan registrera allt och alla på nätet idag. Och det görs!Sunt är det att förhålla sig till det. Mvh CH
|
|
Inlägg #14: Postat: 2003-02-26 00:17:00
|
Christer H |
På 0,09sek fick jag 104 träffar på "marcus priftis" i en sökning på Google. Obs! jag har inte kollat dom närmare, men detta är bara ett exempel, en början. Vill och kan man låter man "intelligenta agenter" söka vidare. Har du tillgång till IP-nr, kan du med rätt insyn, på nätet följa innehavarens aktiviteter i detalj. Med mönsterigenkänningsteknik kan även anonyma skribenter kännas igen. Kalla mig gärna paranoid, men detta är fakta. Mvh CH
|
|
Inlägg #15: Postat: 2003-02-26 01:27:00
|
Josefine Alvunger |
Beträffande rädsla. En sak jag ärligt saknar här är faktiskt debattartiklar och texter från antifeminister. räknar inte en kommentar till en text, inte ens om man skriver 200 om dan, sorry CH Om det roade mig skulle jag kunna gå in på AFS hemsida och kommentera under sign. JA. Dock finner jag det vara totalt meningslöst. Dels för att jag finner innehållet vara vettlöst, dels för att jag inte vill svärta ned feminismen med fega anonyma inlägg. Det får motståndarlägret stå för.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2003-02-26 10:18:00
|
Marcus P |
Jag skiter i vad q heter, och det har jag gjort klart tidigare. Det enda jag bryr mig om är att q alltid är samma q. Däremot tror jag att haon överdriver sin rädsla svar 2 och 7. För övrigt delar jag IP-nummer med halva Flogsta, eftersom jag sitter bakom Uppsala universitets brandvägg. Och de träffar du hittar på mitt namn lär mest handla om visor och tungmetaller. Lycka till kamrat.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2003-02-26 11:16:00
|
Christer H |
Jag, och eventuellt också CIA&co?, är nog totalt ointresserade av dig, Marcus. Men det är ditt beslut, OCH Sourze:s, att du inte är anonym. Respektera oss som gjort ett annat val. Alla sitter fö. inte bakom brandväggar med dynamiska IP:n. Grattis kamrat! Mvh CH
|
|