Zoofiler har lagen på sin sida!

Inlägg #1: Postat: 2003-02-24 14:35:00
Anna Hahne
Husdjur är inte utomjordningar. Det finns hur många människor som helst med husdjur, dock inte lika många har utomjordningar. Zoofili existerar, det är ett faktum. Om du tror att jag ljuger eller är lurad så får du grunda dina uppfattningar på riktig kunskap och källor istället för att kasta ur dig dumheter.
Inlägg #2: Postat: 2003-02-24 16:52:00
JoeHill
Hur skulle lagstiftning stoppa denna utbredda zoofili? Det stoppar inte pedofiler och våldtäcktsmän/kvinnor.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-24 18:11:00
Anna Hahne
Nej, lagar och förordningar fungerar inte i praktiken. Alltså är de onödiga. Låt oss slopa alla lagar! Alltså, en lag, kommer kanske inte radera alla zoofiler. EN lag mot pedofili kommer kanske inte att radera alla pedofiler. Men det blir ett slags statement: Detta är fel. Folk med dessa läggningar borde lära sig att hantera dem istället för att förgripa sig på djur/barn.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-24 19:31:00
JoeHill
Hur ska zoofiler lära sig att hantera sin läggning? Kom med något konkret. En lag lär knappast göra susen. De vet nog innerst inne att de gör fel, annars skulle de inte smyga med det. Det verkar som du vill hata dem, men inte hjälpa dem. Sjuka personer kan inte lagstiftas bort.
Inlägg #5: Postat: 2003-02-24 23:47:00
Anna Hahne
De smyger med det för att de inte vill bli lynchade av sin omgivning, så enkelt är det. Det vill helt enkelt behålla sina vänner och sin familj. De vet att det inte är allmänt accepterat. Det är synd om zoofiler, de lever i sin egen föreställningsvärld och illusioner om husdjuret som kärlekspartners och älskarinnor.
Inlägg #6: Postat: 2003-02-24 23:48:00
Anna Hahne
Jag har inte alla svar. Jag tror inte det går att "bota" zoofili, det är en läggning precis som exempelvis homosexualitet, pedofili, och heterosexualitet. De tänder på det helt enkelt.
Skillnaden mellan zoofili och heteroexualitet är att zoofiler inte borde få praktisera sin sexualitet. De kan väl fantisera istället? På så sätt far ju inte djuren illa.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-24 23:50:00
Anna Hahne
Jag påstår inte att det är lätt. Människan är komplex. Zoofili existerar även inom djurvärlden. Det är ett fenomen som uppstår, och jag vet inte om det finns ett svar på varför. Hursomhelst så ska inte djur behöva lida.
Inlägg #8: Postat: 2003-02-25 01:40:00
Anna Hahne
Och frågan återstår: Lider djur av sexuellt umgänge med människor? Jag sjulle säga ja, eftersom jag vet att människor är mycket mer sexualiaserade än djur. De har sex oftare, och med njutningskänslan som främsta motiv. Detta stmmer inte överens med många djurarters "sexliv", och innebär att en människa som har sex med sitt djur på mänskliga villkor, tvingar in djuret i en värld som inte är naturlig för djuret.
Inlägg #9: Postat: 2003-02-25 11:25:00
JoeHill
Enligt ditt resonemang skulle det vara ok för en människa att ha sex med djur under förutsättning att djuret är lika sexualiserat som människan.
Inlägg #10: Postat: 2003-02-25 15:55:00
Anna H
Visst, varför inte. Om det nu är en dokumenterad sanning att djuret inte far illa varken psykiskt eller fysiskt, att det ställde upp villig och på bådas vilkor, samt att det ligger nära djurets urpsrungliga natur att ha sex på det viset, varför inte? Det kanske inte är naturligt, men inga invändningar kan göras om det är så som jag beskrev ovan.
Inlägg #11: Postat: 2003-02-25 17:40:00
JoeHill
Hur ska man gå till väga för att "dokumentera att djuret inte far illa varken psykiskt eller fysiskt" om du vill ha igenom en lag där det är förbjudet innan det är fastställt vad djuret ifåga tycker om det hela?
Inlägg #12: Postat: 2003-03-07 04:48:00
Crady
Håkan: 10-15 sekunder!? hah! ja det märks juh att du inte vet att skit om vad du pratar om iaf.
Laddar...