Zoofiler har lagen på sin sida!

Inlägg #1: Postat: 2003-02-24 14:41:00
Anna Hahne
Nej, det är inte samma sak. Men det är lika vidrigt med våldtäkt, vem som än utsätts för det. Jag jämförde zoofili med pedofili - inte våldäkt och sex. Det verkar som du menar att när någon har sex med ett barn så är det automatiskt våldtäkt, men om någon har samlag med sin hund så är det... ja, vad?
Inlägg #2: Postat: 2003-02-24 14:42:00
Anna Hahne
Själv så anser jag att ett övergrepp på ett barn är lika gruvligt, som ett övergrepp på ett djur. Djur och barn är lika oskyldiga båda två. Djur och barn ska lämnas ifred av perverterade lustar helt enkelt.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-25 09:45:00
q
Hmm.. Jag håller nog med Magdalena i det här fallet. Du kan väl inte sätta likhetstecken mellan ett barn och ett vuxet djur? Ett barn har inte alls samma integritet som ett vuxet djur har. Sen tycker jag nästan det låter lite jolligt att säga "djur och barn är lika oskyldiga båda två". Du verkar leva kvar i någon slags föreställning om att djur är söta små rosa och fluffiga gossedjur. Jag tror inte heller Magdalena förespråkar övergrepp på vare sig det enda eller det andra.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-28 15:52:00
Shep
Övergrepp är lika vidriga oavsett på vilken art de utförs. Men att jämföra barn och VUXNA djur är lite löjligt, vuxna djur har en stark sexualdrift, barn har det inte. Ett barn kan inte göra så mycket mot en pedofil, en schäfer kan krossa handen el. bita ihjäl den som tvingar hunden till något...
Får hålla med "q" om att du verkar leva i Disneys söta, lilla, oskyldiga gosedjursvärld... Kanske dax att läsa aftonbladets artikel om djurens sexliv?
Laddar...