|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-24 11:37:00
|
|
Fredrik V F |
Achso....
Ser man på. Vem var det som fick ta ett steg bakåt, när man kallade herr Bush för nutidens Hitler? Joro jag var väl ganska ensam att göra detta, och sedan ett halvår senare så kallar en tysk minister, att Bush politik liknades HitlerTyskland.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-24 11:41:00
|
|
Fredrik V F |
Dock så verkar herr Stefan ändrat sin åsikt. Gav denna artikel en 3, för den innehåller en del enkla grepp...för enkel, för att tillhöra en självständigt tänkande Stefan. Mycket som stod där, var trevlig propaganda som typ Lena Melin från Aftonbladet dagligen prånglar, o där Anna Lindh påstår att det Svenska folket icke vet vad de har tagit ställning till.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-24 11:48:00
|
|
Fredrik V F |
Stefans enkla grepp var argumenten om oljan redan regleras med utförsel, samt att Bush tänker på miljön med sitt tal för the Nation. Detta tal såg jag direktsänt dock, antar att Stefan o FJ likaså gjorde.
FÖR MIG ÄR DETTA BARA ORD O LUGNANDE KLAPPAR.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-24 11:53:00
|
|
Fredrik V F |
Så.... jag har inget mer att säga direkt om Stefans artikel,,,förutom att den "nästan" var en 4a, är att han likaså har missat den avgörande svaret.
VAD ÄR DÅ DET AVGÖRANDE? Säg så här....både Stefan o Fredrik Jung, nuddar det, precis som Stefan säger om Fredrik J. Men att erkänna är det svåraste, men faktum är, att vi tillhör USA. /Fredrik
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-24 11:56:00
|
|
SHQ |
Fredrik Jag har inte ändrat min uppfattning en tum. Det finns löjligt mer skillnader än liknelser. Du liknade hela regimer och propaganda det vände jag mig emot. USA är inte nazityskland men deras mentalitet och utrikespolitiska uttalanden är fascistoida. Jag kan förklara skillnaden om du vill.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-24 12:19:00
|
|
Fredrik V F |
För mig visar du nu, i ditt svar *klipp* "USA är inte nazityskland men deras mentalitet och utrikespolitiska uttalanden är fascistoida. Jag kan förklara skillnaden om du vill. " *klopp* att du nu tycker vad jag tyckte förr, o retade fram med en artikel om liknelse. DOCK har du rätt att det finns löjligt många fler skillnader. /Fredrik
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-24 12:23:00
|
|
Fredrik V F |
*ler* MEN är det inte härligt...vi är ju en del av den stora nationen U.S.A.
Why not...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-24 13:14:00
|
|
SHQ |
Va fan håller du på med egentligen? Har du freebejsat på syra från impregnerade ETC bitar? Jag fattar ingenting.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-02-24 13:42:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Vargas: du skriver spattigare än jag, och jag vet inte ens hur jag ska kommentera hälften. Jag tror på Bush beslut att satsa på att bli oljeoberoende. Se tex hydrogen alternativen artiklar denna veckans economist
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-02-24 13:42:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
där jag tror att det faktiskt är fordonsindustrin som pockar för de kommer annars bli omkörda av joppaneserna på detta fält och det är competition som gör att de måste agera, men Bush får branda det som hans miljöansvar vilket kan diskuteras om han ska få ära för.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-02-24 13:52:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Achso, äntligen har någon kommit på hemligheten hur Ehrenberg bygger sitt ondskans imperium och hur han finansierar det! Så genialt med drogdistribution via prenumerations stock. Vi borde genast åsiktsregistrerar och sätta Holmér på avslyssningen av alla prenumeranter om detta inte redan görs Ni får ursäkta mig, jag måste gå och snoka rätt på en gammal ETC... ej pre
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-02-24 16:09:00
|
|
SHQ |
Du verkar redan ha tagit en tugga. Va fan är det här? Själv är ringrostig men håller tempot. FJA bajsar och svettas, Makkan sover och FVF freebejsar. Kom igen nu boys. Nu debatterar vi!
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-02-24 16:09:00
|
|
SHQ |
Du verkar redan ha tagit en tugga. Va fan är det här? Själv är ringrostig men håller tempot. FJA bajsar och svettas, Makkan sover och FVF freebejsar. Kom igen nu boys. Nu debatterar vi!
|
| |