Zoofiler har lagen på sin sida!

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-03-06 10:54:00
q
Zoofili-hatarnas starkaste argument verkar vara att djuren inte kan säga nej för att människan är dess ledare. Jag undrar om man verkligen kan ha belägg för ett sådant påstående. Tänk er t.ex. en hundägare som släpper lös en hund utan koppel. Kommer då hunden alltid direkt när hundägaren ropar? Även om hunden har hittat någonting spännande? Jag tror de flesta av oss har uppfattningen att hunden visst har en egen vilja, och kan strunta i matte/husse när det passar.
Inlägg #22: Postat: 2003-03-07 04:11:00
Crady
Anna, du är bra blåst du. Nämen va trevligt att se att du har citerat mina berättelser...
För det första: Min älskling kan definitivt säga nej när hon inte vill ha sex. Jag har fått nobben flera gånger av henne. Jag accepterar hennes vilja. Men hon har även kommit till mig och viljat ha. Barnporr har inte ett dugg gemensamt med zoofili. Nu anti-zoos verkar gilla att jämföra med det. Jag förstår mig inte på folk som säger att det är så fel och att dom plågas så av det.
Inlägg #23: Postat: 2003-03-29 13:12:00
Carin Nordström
Det måste stå i lagen att man inte får ha sex med djur. Annars borde det stå det! Dom vill väl ha sex med sin egen ras!
Inlägg #24: Postat: 2004-02-05 20:00:00
Gabriella
Anna, jag stödjer dig till 100. Sådant här får mig att vilja vomera och gråta på en och samma gång. Frågan huruvida djur har sexuell lust eller ej eller om de tar psykisk skada är inte direkt det mest relevanta. Frågan är hur man ö-h-t kan tänka sig att ha sex med en varelse som inte förstår?
Att låta lilla Lisa 3 år greppa tag om snoppen eller slicka på den om man håller den framför henne tyder ju på att hon vill, eller? Hon tar ingen som helst skada av det, eftersom hon inte förstår.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...