Zoofiler har lagen på sin sida!

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2003-02-24 12:31:00
Kalledix
Vi har kontaktat folk på den här zoofili-sajten och bett dem gå i svaromål.
Inlägg #2: Postat: 2003-02-24 12:54:00
Christer H
Att föda upp djur i konstlade miljöer, för att sen döda dom och äta upp dom....det är helt ok?? Men att smeka dom eller sätta på dom är fruktansvärt.... Ursäkta jag förstår inte den stora skillnaden, Anna. Mvh CH
Inlägg #3: Postat: 2003-02-24 13:26:00
Magdalena
Visst för att det du beskriver är skitäckligt och vidrigt,men jämför det inte med pedofili för det är inte samma sak. När drar jämförelsen om barnet dom inte tar skada så faller hela texten. Jag vet att du ville visa din ståndpunkt men det blev bara äckligt! Att våldta barn är inte samma sak som att ha sex med en hund,det kan du väl inte på allvar tycka??
Inlägg #4: Postat: 2003-02-24 13:45:00
Man
Håller med Magdalena om att jämförelsen med pedofili är absurd. Och visst, för de flesta människor inklusive mej själv är givetvis zoofili extremt sjukt och äckligt. Men hur vanligft tror du egentligen det är? Du får det att låta som om var o. varannan människa har sex med sina husdjur, vilket med all säkerhet är en mycket grov överdrift.
Inlägg #5: Postat: 2003-02-24 13:46:00
Håkan
Sex med utomjordingar finns det dom som har. Det finns även en hemsida om det. Begriper du inte att dom driver med dig. En hund parar sig i 10-15 sekunder och aldirg på rygg. En hund som ger oralsex...hur dum får man bli?
Inlägg #6: Postat: 2003-02-24 14:50:00
triton
Vad är det som säger att djur inte njuter av sex? Det är ett absurt påstående, för mig är det helt självklart att de njuter av det annars skulle de inte para sig själva.
Jag är övertygad om att de inte kan göra kopplingen sex avkomma. Det är njutningen som driver djur att para sig.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-24 15:05:00
Bo
Du ha fullständigt fel när du påstår att det endast är människor och i viss mån delfiner som uppvisar promiskuöst beteende. Stora delar av djurriket ägnar sig åt allsköns sexuella aktiviteter med enda syfte att det är skönt. Läs väldigt gärna "Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity" av Bruce Bagemihl. Observera dock att jag starkt tar avstånd ifrån zoofili. Jag vill endast att du inte svänger dig med fakta som är fullständigt felaktiga.
Inlägg #8: Postat: 2003-02-24 15:39:00
Sune
Triton och Bo: Är det inte ganska enkelt? Hundar vill ha sex med hundar, katter med katter, ödlor med ödlor - och så vidare. Man bör hålla sig till sin art. Det torde vara ganska självklart.
Inlägg #9: Postat: 2003-02-24 16:56:00
Triton
Nu tycker jag inte att det är något vidare hedervärt dessa zoofiler pysslar med, men om djuren inte får ont, vad finns det för bevis att djuren lider av det. Att människor får psykiska problem att bli våldtagna behöver inte innebära att djuren får det. Vi kan inte översätta våra känslor på dom.
Jag kan tänka mig att en ko inte skulle märka så mycket av ett övergrepp. ;
Inlägg #10: Postat: 2003-02-24 19:13:00
maria
ja du har helt rätt, man ska väl för fan inte ha sex med djur, det är ju övergrepp/våldtäkt för fan.
Inlägg #11: Postat: 2003-02-24 19:29:00
triton
Ston! Taget från svenskazeta som Anna tipsade om:
yes, contrary to some studies Ive read, mares DO experience orgasm, and how!
I have whiled away many a happy hour bringing my mare to orgasm over and over...they have incredible stamina and its fun for both of us
Nu kanske jag bröt mot någon copyright, sorry!
Inlägg #12: Postat: 2003-02-25 01:53:00
Tommie Nygren
Människan är nummer ett i vår kollektiva prioritering över arter som det är viktigt att bry sig om. Nån gång i framtiden, när inga människor far illa, då kommer vi kanske kollektivt, inte på individnivå verkligen att bry oss om djur. Men innan dess... jag e skeptisk. Vill du se djur som lider, åk buss på Haiti, där ligger getterna i timtal på heta tak för att sen slängas som säckar med potatis i en hög vid slutstation. Det mest groteska jag sett, även fast jag sett djurporr...
Inlägg #13: Postat: 2003-02-25 19:10:00
Anna
det här är dte vidrigaste jag läst! jag känner mig sjuk!
Inlägg #14: Postat: 2003-02-25 22:37:00
hehe
Hmm.. .stackars försvarslösa vovvar har ju inga tänder o bitas med o så - i fall de inte skulle vilja asså....
Inlägg #15: Postat: 2003-02-26 13:13:00
Emanuel
efter att nu läst både Annas artikel och dom sidor hon reffererade till så blev jag intresserad av att kolla upp ämnet lite nogrannare... kan inte hitta någon vidare trovärdig undersökning på vare sig zoofili eller huruvida djur inte skulle kunna känna sexuell lust. för mig är det svårt att ta ställning vare sig för eller mot. verkar vara erat ord mot deras. vad jag vill se är argument från "säkra" källor... tack för mig!
Inlägg #16: Postat: 2003-02-26 22:25:00
Angelica
Att jämföra djur med barn är fullkomligt absurt anser jag. Skillnaden ligger i människans överlägsna intelligens som är orsaken till att det är människan som är härskaren. Ett barn tar en känslomässig skada som ett djur inte gör. Men djuren ska inte uttnyttjas sexuellt av människan tro nu inte att jag menar det för guds skull. Men visst njuter djur av sex! Det finns dokumenterat att flera djurarter faktiskt onanerar bland annat björnen. Men det betyder ju inte att arterna ska blandas sexuellt.
Inlägg #17: Postat: 2003-02-28 19:59:00
Anka
Jag har svårt att tro att det skulle vara så vanligt förekommande. För mig har det alltid mest framstått som ett skämt. Men det är enormt svårt att förstå varför de skulle ha ändrat lagen. Det har en i alla fall EN likhet med pedofili - förövarna ursäktar sig med att offret "njuter" av det. Skitsnack.
Inlägg #18: Postat: 2003-02-28 22:35:00
Agneta
Jo det är så att jag.........................håller med skribenten till fullo. Vad ska man göra? Det e rätt menlöst att diskutera med zoofiler eftersom att de njuter av den negativa uppmärksamheten.
Det som gäller är hårdare lagstiftning...
Inlägg #19: Postat: 2003-03-01 13:22:00
Magnus
Anna, alla grupper som inte kan föra sin egen talan i samhället har sämre rättsligt skydd. Det är därför vi ser så milda dommar mot föräldrar som slår ihjäl sina egna barn, pedofiler och liknande. Samma sak med djur, en hund kan ju inte säga sin mening om zoofili. Det är så det är i det här landet, bara att gilla läget eller säga ifrån.
Inlägg #20: Postat: 2003-03-05 13:49:00
Moa
Tack för att det är någon som vill stå upp för djuren i en sån här fråga! Det är mycket viktigt att även politikerna får upp ögonen för det här!
Förresten du skriver väldigt bra ;
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...